چیلر

قیمت چیلر فن کویل

چیلر فن کویل

چیلر فن کویل بخش تامین کننده آب خنک مورد نیاز فن کویل ها می باشد که در ادامه قصد داریم تا شما را کاملا با این دستگاه آشنا نماییم و مدل های مختلف آن را به شما معرفی نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر فن کویل می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب مناسب ترین چیلر در نظر گرفته است و شما می توانید برای دریافت مشاوره و استعلام بهترین قیمت چیلر فن کویل با کارشناسان ما از طریق شماره 09127444461 و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت در ارتباط باشید.

چیلر فن کویل چیست ؟

چیلر فن کویل دستگاه می باشد که آب خنک مورد نیاز فن کویل ها را تامین می نماید این دستگاه در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شود و می تواند آب خنک فن کویل یک آپارتمان یا آب خنک مورد نیاز فن کویل های کل ساختمان را تامین نماید.

چیلر ها در دو مدل کلی جذبی و تراکمی تولید می شوند که مدل جذبی آن در همه جا کاربرد ندارد و مدل تراکمی آن بسیار رایج می باشد و چیلرهای تراکمی خود به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه هر کدام را برای شما توضیح می دهیم.

قیمت چیلر فن کویلچیلر تراکمی مجهز به سیکل تبرید تراکمی می باشد و از تجهیزاتی چون کمپرسور، کندانسور و اواپراتور تشکیل شده است که با استفاده از این تجهیزات گرما را از آب میگیرد و به محیط بیرون منتقل می نماید.

عملکرد چیلر فن کویل به این صورت می باشد که گرما توسط مایع مبرد از آب گرفته می شود و به محیط بیرون منتقل می شود به این صورت که گاز مبرد ابتدا درون کمپرسور فشرده می شود و در اثر فشرده سازی دمای آن افزایش می یابد و سپس به سمت کندانسور هدایت می شود و درون کندانسور دمای گاز کاهش می یابد و به دلیل فشار بالایی که دارد از حالت گاز به مایع تبدیل می شود.

مایع مبرد به سمت اواپراتور هدایت می شود ولی قبل از ورود به اواپراتور ابتدا از شیر انبساط عبور می نماید که سبب افت شدید فشار آن می شود هنگامی که مبرد وارد اواپراتور آبی می شود در حالت ناپایداری قرار میگیرد و تمایل به تبخیر شدن پیدا می کند و با دریافت گرمای نهان تبخیر خود از محیط اطراف که آب می باشد تبخیر شده و سبب کاهش دمای آب می شود.

برخی ها به اشتباه گاهی به این دستگاه چیلر فن کولر نیز میگویند که در اصل منظور آنها چیلر فن کویل می باشد که آب خنک مورد نیاز فن کویل را تامین می نماید باور رایج اشتباه دیگری که در این زمینه وجود دارد برخی ها چیلر ها را بر اساس نوع فن کویل خریداری می نمایند به عنوان مثال به دنبال چیلر فن کویل سقفی می گردند در صورتی که چیلرها از همه مدل فن کویل پشتیبانی می نماید و نیاز به تهیه چیلر متفاوت برای فن کویل های مختلف نمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلر مرکزی فن کویل به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه چیلر مرکزی مراجعه نمایید.

چیلر هوا خنک فن کویل

دسته بندی چیلر ها بر اساس نوع کندانسور آنها می باشد و در چیلر هوا خنک از کندانسور هوایی استفاده شده است و این چیلر با استفاده از هوای محیط اطراف دمای گاز مبرد را کاهش می دهد به همین دلیل شرایط آب و هوایی محیط اطراف تاثیر بسزایی در راندمان چیلر هوایی دارد. چیلر های هوایی معمولا در بیشتر شرایط آب و هوایی راندمان خوبی دارد اما پیشنهاد می شود.

در مناطق گرم و خشک که دمای هوا در روزهای گرم سال بالای 50 درجه می باشد از چیلر آبی استفاده شود به این دلیل که راندمان چیلر هوایی کاهش می یابد و مصرف انرژی آن افزایش می یابد هرچند که در این حالت همچنان از کولرهای گازی کم مصرف تر می باشد ولی راندمان چیلرهای آبی در این شرایط آب و هوایی بهتر می باشد.

قیمت چیلر فن کویل

چیلرهای هوا خنک هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارند به همین دلیل مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است هرچند که قیمت اولیه آن کمی از چیلر آبی بیشتر می باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه قیمت چیلرهای مختلف به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه قیمت چیلر هوا خنک مراجعه نمایید.

 

چیلر آب خنک فن کویل

چیلر آب خنک همانطور که از اسم آن مشخص است به کندانسور آبی مجهز می باشد و برای کاهش دمای محیط نیاز به یک منبع آبی دارد که معمولا برای تامین آب خنک مورد نیاز چیلر فن کویل از برج خنک کننده استفاده می نمایند و اگر به منابع آزاد آبی دسترسی داشته باشیم می توانیم به راحتی و با هزینه بسیار کمتر چیلر آبی خود را راه اندازی نماییم.

چیلرهای آب خنک راندمان بالاتری نسبت به چیلرهای هوایی دارند و همچنین برای کاهش دمای مبرد نیاز به فن ندارد به همین دلیل مصرف انرژی بسیار پایین تری دارد اما به دلیل اینکه هزینه نگهداری آن در مقایسه با چیلر هوا خنک بیشتر می باشد زیاد مورد استقبال قرار نگرفته است هرچند که در برخی مناطق عملکرد خیلی بهتری نسبت به چیلرهای هوایی دارد.

استفاده از چیلر فن کویل آبی در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف امکان پذیر می باشد و تنها در برخی مناطق گرم و مرطوب که دسترسی به منابع آزاد آبی برای تامین آب مورد نیاز کندانسور آن نیست پیشنهاد نمی شود. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این نوع چیلر به صفحه محصول چیلر تراکمی آب خنک مراجعه نمایید.

بهترین چیلر فن کویل

بهترین چیلر فن کویل چیلری می باشد که ظرفیت آن متناسب با ظرفیت فن کویل می باشد و همچنین راندمان، طول عمر و عملکردی صحیح داشته باشد که بخشی از این کار به انتخاب صحیح چیلر بستگی دارد و قسمت دیگر آن به خرید چیلر با کیفیت بر می گردد که ما به شما چیلر فن کویل نیک را پیشنهاد می کنیم به این دلیل که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و در ساخت آن تمامی تجهیزات و قطعات حفاظتی مورد نیاز برای جلوگیری آسیب رسیدن به چیلر به درستی نصب شده است.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با برترین چیلر های موجود در بازار به صفحه چیلر نیک مراجعه نمایید.

چیلر فن کویل

انتخاب چیلر و فن کوئل

انتخاب چیلر و فن کوئل باید بر اساس محاسبات دقیق توسط یک متخصص انجام شود تا بر اساس فاکتور های مختلفی که وجود دارد چیلر مناسب با نیاز شما پیشنهاد دهند و به شما پیشنهاد می کنیم که برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید. برای بررسی بهتر چیلرهای منزل مسکونی به شما پیشنهاد می کنیم که به مقاله چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر فن کویل

قیمت چیلر فن کویل بر اساس ظرفیت، نوع، کیفیت ساخت، ضریب اطمینان و چندیدن عامل دیگر  برآورد می شود که شما باید برای بررسی دقیق قیمت این دستگاه تمامی این فاکتورها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید چیلر فن کویل خود را با بهترین قیمت و کیفیت متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت چیلر فن کویل

  1. آواتار فاطمی فاطمی گفت:

    سلام ،قیمت 10 عدد چیلر فن کویل چجوری محاسبه می شود ؟به صورت عمده یا تکی ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام برای دریافت قیمت چیلر فن کویل با همکاران من تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *