چیلر 120 تن نیک

فروش انواع چیلر 120 تن تراکمی هوا خنک و آب خنک

تضمین بهترین قیمت چیلر تراکمی 120 تن

مشاوره تخصصی خرید چیلر 120 تن تراکمی

ارسال چیلر 120 تن به سراسر داخل و خارج کشور

2,179,000,000 تومان

مشاوره رایگان + استعلام قیمت
فهرست محتوا
توضیحات محصول

قیمت چیلر 120 تن بر اساس معیار های مختلفی متغیر می باشد که در اینجا شما را با این موارد آشنا می کنیم و عوامل تاثیر گذار در قیمت و کیفیت چیلر را مشخص می نماییم سپس قیمت چیلر 120 تن را بر اساس نیاز شما اعلام می نماییم.

از چیلر 120 تن می توان در ساختمان ها مسکونی، اداری، تجاری و غیره برای سیستم تهویه مطبوع استفاده نمود و در صنعت می توان برای خنک سازی دستگاه های مختلف استفاده نمود.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلرهای تراکمی در ظرفیت های مختلف می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت چیلر 120 تن با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

انواع چیلر 120 تن تراکمی

چیلر های تراکمی در دو مدل هوا خنک و آب خنک طراحی و تولید می شوند که در ادامه ویژگی هر کدام را کامل برای شما توضیح می دهیم.

قیمت  چیلر 120 تن هوا خنک

چیلر 120 تن هوای یا هوا خنک مجهز به کندانسور هوایی می باشد و بر روی این چیلرها تعدادی فن قرار گرفته است که جریان هوا را از روی کویل کندانسور عبور می دهد و عملیات خنک سازی مبرد درون سیکل تبرید را تسریع می نماید.

قیمت چیلر 120 تن هوا خنک در مقایسه با چیلر 120 تن آب خنک کمی بیشتر می باشد و این اختلاف قیمت به دلیل وجود فن های کندانسور می باشد ولی چیلر های هوا خنک هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند و استفاده از این دسته از چیلرها دردسر کمتری نسبت به چیلرهای آبی دارد.

قیمت چیلر 120 تن

مصرف انرژی چیلر های هوای خنک در مقایسه با چیلر آبی کمی بیشتر می باشد و همچنین چیلر های هوای خنک میزان صدای تولیدی بیشتری دارند.

از چیلر های هوا خنک می توان در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود اما بهتر است که در مناطق با آب و هوای گرم و خشک از چیلر های هوا خنک استفاده نکنید به این دلیل که راندمان دستگاه بسیار پایین می باشد و بهتر است از چیلر های آب خنک استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلر های تراکمی هوا خنک به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه چیلر هوا خنک مراجعه نمایید.

قیمت  چیلر 120 تن آب خنک

چیلر آب خنک مجهز به کندانسور آبی می باشد و از راندمان بالا و مصرف انرژی بسیار پایینی بهره مند می باشد این دسته از چیلر در مناطق گرم و خشک عملکرد بسیار خوبی دارند اما چیلر های آب خنک هزینه تعمیر و نگهداری بالایی دارند. کندانسور چیلر آب خنک به دلیل جریان دائمی آب دچار فرسایش و رسوب می شود که این رسوب ها باعث کاهش راندمان دستگاه می شود و باید چیلر را به صورت منظم رسوب زدایی نمود تا عملکرد آن با مشکل مواجه نشود.

قیمت چیلر 120 تن تراکمی آب خنک کمی ارزان تر از چیلر 120 تن هوایی می باشد و همچنین چیلر آب خنک ابعاد کوچک تری دارد و صدای کمتری تولید می کند اما استفاده از چیلر آبی نیاز به برج خنک کننده یا منابع آزادی آبی برای تامین آب مورد نیاز کندانسور دارد که اگر به منابع آزاد آبی دسترسی داشتی باشیم استفاده از چیلر آبی توجیه بالایی دارد و در غیر اینصورت می توان با استفاده از برج خنک کننده آب خارج شده از کندانسور چیلر را مجدد قابل استفاده نمود.

خرید چیلر 120 تن

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلر های آبی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه چیلر آب خنک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 120 تن متناسب با شرایط منطقه شما

استفاده از چیلر در مناطق مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد که به برخی از این موارد در بالا اشاره نمودیم که مهمترین عامل شرایط آب و هوایی می باشد که گفتیم چیلرهای هوای خنک در مناطق مختلف با آب و هوای معتدل، گرم و مرطوب و سردسیر راندمان خوبی دارد و تنها در مناطق گرم خشک راندمان آن کاهش می یابد و بهتر است که از چیلر آبی استفاده نماییم.

استفاده از چیلر آبی در مناطق شرجی در حالتی مناسب می باشد که به منابع آزاد آبی دسترسی داشته باشیم چون بازیافت آب خارج شده از کندانسور در این مناطق دشوار می باشد و دلیل آن هم رطوبت بالای هوا می باشد که نیاز به انرژی زیادی داریم.

ابعاد محل نصب چیلر در انتخاب چیلر تاثیر گذار می باشد در مکان هایی که فضای بسیار کمی داریم می توان از چیلر آبی استفاده نمود.

چیلر هوا خنک باید در مکانی نصب شود که هوا به خوبی جریان داشته باشد تا عملکرد کندانسور آن با مشکل مواجه نشود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر جهت انتخاب چیلر مناسب برای منزل خود به مقاله چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 120 تن : کمپرسور

در ساخت چیلر 120 تن معمولا از چند کمپرسور اسکرو، اسکرال یا پیستونی استفاده می شود که این کمپرسور ها می توانند در یک یا دو مدار مختلف قرار بگیرند و بر اساس ظرفیت مورد نیاز شروع به کار نمایند.

برند کمپرسور های استفاده شده در ساخت چیلر بسیار مهم می باشد استفاده از کمپرسورهای نا معتبر قیمت تمام شده چیلر را کاهش می دهد اما باعث کاهش عمر مفید و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.

قیمت چیلر تراکمی 120 تن

استفاده از برندهای معروف کمپرسور چون بیتزر، کوپلند و دانفوس که تکنولوژی و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند راندمان و طول عمر چیلر شما را افزایش می دهند که البته قیمت چیلر 120 تن تراکمی را افزایش می دهد ولی با توجه به عملکرد این کمپرسور ها توجیه اقتصادی بسیار بالایی دارد.

قیمت چیلر 120 تن : کندانسور

همانطور که در بالا اشاره نمودیم در ساخت چیلر ها از کندانسور های هوایی و آبی استفاده می کنیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

کندانسور آبی استفاده شده در ساخت چیلر معمولا از نوع پوسته و لوله می باشد که بهتر است جنس لوله های آن مسی باشد تا راندمان کندانسور افزایش یابد و همچنین طراحی و ضخامت لوله ها باید به صورت کاملا حرفه ای و دقیق انجام شده باشد تا در عملکرد و راندمان دستگاه مشکلی ایجاد نکند.

کندانسور هوایی استفاده شده در چیلر ها معمولا دارای لوله های مسی و فین آلومینیومی می باشد که بهتر است برای مناطق نزدیک دریا از کندانسور هوای مسی گلدن فین استفاده شود که در این شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارند و در مقایسه با فین های آلومینیومی در این مناطق طول عمر بسیار بیشتری دارند ولی فین طلایی ضریب انتقال حرارت کمتری در مقایسه با فین های آلومینیومی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرهای به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

فهرست محتوا
نظرات محصول
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیلر 120 تن نیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *