چیلر 30 تن نیک

فروش انواع چیلر 30 تن تراکمی هوا خنک و آب خنک

تضمین بهترین قیمت چیلر تراکمی 30 تن

مشاوره تخصصی خرید چیلر 30 تن تراکمی

ارسال چیلر 30 تن به سراسر داخل و خارج کشور

852,150,000 تومان

مشاوره رایگان + استعلام قیمت
فهرست محتوا
توضیحات محصول

قیمت چیلر 30 تن بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که در اینجا قصد داریم شما را برای خرید مناسب ترین دستگاه چیلر راهنمایی نماییم تا خریدی مطمئن و راحت را تجربه نمایید.

قبل از خرید چیلر 30 تن باید ظرفیت دقیق مورد نیاز خود را برآورد نمایید که برای این کار نیاز به مشاوره متخصص نیاز دارید و کارشناسان صنایع برودتی نوری این کار را برای شما به صورت رایگان و بسیار سریع انجام می دهند.

چیلرها معمولا بر اساس مدل و طراحی که دارند در شرایط آب و هوایی مختلف راندمان متفاوتی دارند به همین دلیل باید علاوه بر ظرفیت نامی چیلر به ظرفیت واقعی چیلر در محل نصب دقت نمایید و برای کسب این اطلاعات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و آشنایی با انواع چیلر ها فراهم آورده است شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر 30 تن و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

چیلر 30 تن چیست ؟

چیلر 30 تن دستگاهی می باشد که توانایی تولید سرمایش به اندازه 30 تن یخ صفر درجه را دارد به این معنی که چیلر می تواند در مدت زمان 24 ساعت میزان گرمای مورد نیاز برای تبدیل 30 تن یخ صفر درجه به آب صفر درجه را از محیط جذب نماید.

چیلرها در دو مدل جذبی و تراکمی طراحی و تولید می شوند که در اینجا قصد داریم در زمینه چیلر تراکمی 30 تن اطلاعات کافی در اختیار شما قرار دهیم.

در سیکل تبرید چیلرها عملیات کاهش دمای آب انجام می شود که از این آب می توان جهت کاهش دمای محیط یا کاهش دمای دستگاه ها و تجهیزات استفاده نمود به این صورت که آب با دمای پایین به سمت بخش هایی از دستگاه هدایت می شود که نیاز به کاهش دما دارند و در اثر مجاورت آب با این بخش ها گرما به آب منتقل می شود و سبب خنک شدن دستگاه می شود و آب گرم شده مجدد به سمت چیلر هدایت می شود تا دمای آن کاهش یابد و آماده استفاده مجدد شود.

از چیلر تراکمی 30 تن در سیستم تهویه مطبوع ساختمان هم استفاده می شود به این صورت که آب خنک خروجی از چیلر به سمت دستگاه هواساز یا فن کویل منتقل می شود و درون این دستگاه ها هوای محیط از روی سطح کویل که آب در آن جریان دارد عبور می کند و گرمای محیط به آب منتقل می شود و سبب کاهش دما هوا می شود و آب مجدد به چیلر منتقل می شود تا عملیات دفع گرما آب انجام شود.

یکی از پر کاربرد ترین مدل چیلر، مینی چیلرها می باشند که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه  قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

انواع چیلر 30 تن تراکمی

قیمت چیلر 30 تن تراکمی بر اساس مدل آن متفاوت می باشد این نوع چیلر خود در دو مدل مختلف طراحی و تولید می شود که در ادامه هر کدام را بررسی می نماییم.

قیمت چیلر 30 تن هوا خنک

چیلر هوا خنک محبوب ترین مدل چیلر می باشد به این دلیل که استفاده از آن کم دردسر و راحت می باشد این نوع چیلرها استهلاک پایینی دارند و به همین دلیل هزینه تعمیر و نگهداری آن کم می باشد این دسته از چیلرها مجهز به کندانسور هوایی می باشند و برای کاهش دما گاز مبرد از هوای محیط اطراف استفاده می نمایند.

قیمت چیلر 30 تن

چیلرهای هوا خنک قابل استفاده در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف می باشند اما در مناطق گرم و خشک راندمان پایینی دارند به همین دلیل پیشنهاد می شود که در این مناطق از چیلر های آبی استفاده نمایید.

قیمت چیلر 30 تن هوا خنک در مقایسه با چیلر آبی در شرایط یکسان کمی بیشتر می باشد اما به دلیل استهلاک پایین انتخاب اول خریداران می باشد. شما می توانید برای بررسی دقیق چیلر ها برای منزل مسکونی خود به مقاله چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 30 تن آب خنک

چیلر های آب خنک راندمان بالاتری نسبت به چیلر های هوا خنک دارند و دلیل آن استفاده از آب برای کاهش دمای مبرد می باشد این نوع چیلرها علاوه بر برق نیاز به منبع تامین آب دارند که آب مورد نیاز این دستگاه توسط برج خنک کننده یا منابع آزاد آبی تامین می شود.

در چیلرهای آبی به دلیل جریان دائمی آب در قسمت کندانسور عملیات فرسایش و رسوب گذاری اتفاق می افتد که به منظور جلوگیری از کاهش راندمان چیلر باید کندانسور دستگاه را به صورت منظم رسوب زدایی و سرویس نمود تا عملکرد چیلر با مشکل مواجه نشود به همین دلیل هزینه های تعمیر و نگهداری چیلر آبی در مقایسه با چیلر هوایی بیشتر می باشد.

قیمت چیلر 30 تن هوا خنک در مقایسه با چیلر هوایی 30 تن کمی ارزان تر می باشد و دلیل آن نوع کندانسور استفاده شده در ساختار این چیلر می باشد.

خرید چیلر 30 تن

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع چیلر ها و نحوه عملکرد انها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه دستگاه چیلر مراجعه نمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت چیلر 30 تن

عوامل تاثیر گذار در قیمت چیلر 30 تن اجزای تشکیل دهنده آن می باشند که در ادامه برخی از این قطعات را به شما معرفی می کنیم.

قیمت چیلر 30 تن : کمپرسور

مهمترین بخش هر چیلر کمپرسور آن می باشد که عملیات فشرده سازی گاز مبرد در آن صورت می گیرد و تحت فشار کاری زیادی کار می کند کمپرسور یا همان موتور چیلر در مدل های مختلفی چون اسکرو، اسکرال و پیستونی توسط کارخانجات مختلفی طراحی و تولید می شود.

از معروف ترین برندهای کمپرسور می توان به کمپانی های بیتزر، دانفوس، کوپلند و دورین اشاره نمود که کیفیت و تکنولوژی استفاده شده در ساخت این کمپرسور ها در مقایسه با دیگر برندهای بسیار بالاتر می باشد و به شما توصیه می کنیم حتما چیلر مجهز به این برند کمپرسور ها خریداری نمایید.

قیمت چیلر تراکمی 30 تن

جهت بررسی قیمت چیلرها به شما پیشنهاد می نماییم که به صفحه قیمت چیلر مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 30 تن : کندانسور

کندانسور بخش دیگر سیکل تبرید چیلر می باشد که وظیفه کاهش دمای مبرد را بر عهده دارد در ساخت چیلرها از دو مدل کندانسور هوایی و آبی استفاده می شود و برترین برند تولید کننده کندانسور در کشور برودتی نیک نوری می باشد که در خرید چیلر باید به این نکته دقت نمایید.

قیمت چیلر 30 تن : اواپراتور

اواپراتور مورد استفاده در ساخت چیلر از نوع آبی می باشد که باید کیفیت ساخت بالایی داشته باشد تا بر اثر جریان آب دچار فرسایش نشود این نوع اواپراتور ها دارای مدل های مختلفی می باشند که معمولا در ساخت چیلر از دو مدل پوسته و لوله یا صفحه ای استفاده می شود.

قیمت چیلر 30 تن : شیرآلات و کنترل جات

تجهیزات و قطعات جانبی مانند شیرآلات و کنترل جات استفاده شده در ساخت چیلر تاثیر بسزایی در قیمت چیلر 30 تن دارد استفاده از قطعات و برندهای اروپایی مانند کستل و دانفوس سبب افزایش ضریب اطمینان و عملکرد چیلر شما می شود.

همچنین باید در ساخت چیلر تمام تجهیزات مورد نیاز به صورت کامل نصب شود تا تعمیر و نگهداری دستگاه با مشکل مواجه نشود که برخی از سازندگان برای کاهش هزینه ها این تجهیزات را حذف می نمایند که باعث ایجاد مشکل هنگام استفاده از دستگاه می شود.

قیمت چیلر 30 تن

همانطور که در بالا گفتیم قیمت چیلر 30 تن بر اساس تجهیزات و قطعات استفاده شده در آن و نوع چیلر مشخص می شود که بالا به صورت مختصر توضیح دادیم و شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و استعلام بهترین قیمت چیلر 30 تن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعت بیشتر در زمینه چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

فهرست محتوا
نظرات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیلر 30 تن نیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *