چیلر 40 تن نیک

فروش انواع چیلر 40 تن تراکمی هوا خنک و آب خنک

تضمین بهترین قیمت چیلر تراکمی 40 تن

مشاوره تخصصی خرید چیلر 40 تن تراکمی

ارسال چیلر 40 تن به سراسر داخل و خارج کشور

930,050,000 تومان

مشاوره رایگان + استعلام قیمت
فهرست محتوا
توضیحات محصول

قیمت چیلر 40 تن تراکمی بر اساس معیار ها و عوامل مختلفی مشخص می شود که در اینجا قصد داریم شما را با این عوامل تاثیر گذار آشنا نماییم تا شما خرید چیلر 40 تن را با خیالی آسوده انجام دهید.

مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت چیلرها ظرفیت می باشد که محاسبه دقیق ظرفیت نامی چیلر و انتخاب تجهیزات با ظرفیت مناسب جهت ساخت چیلر 40 تن تاثیر بسزایی در قیمت چیلر دارد.

قبل از خرید چیلر 40 تن به ظرفیت واقعی آن توجه نمایید و بر اساس ظرفیت واقعی چیلر را خریداری نمایید چون محاسبات انجام شده برای برآورد ظرفیت مورد نیاز بر اساس ظرفیت واقعی چیلر می باشد و چیلرهای با کیفیت ظرفیت واقعی و نامی نزدیک به همی دارند که البته شرایط آب و هوایی و نوع چیلر تاثیر بسزایی در تغییر ظرفیت واقعی چیلر دارد.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و آشنایی با انواع چیلر ها فراهم آورده است شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر 40 تن و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

چیلر 40 تن چیست ؟

چیلر 40 تن تبرید تراکمی تولید آب خنک در حجم بالا می نماید که از این آب خنک در ساختمان ها برای کاهش دما هوا استفاده می نمایند و یا در صنایع مختلف جهت خنک سازی تجهیزات صنعتی استفاده می شود.

نحوه عملکرد سیکل تبرید این نوع چیلرها به این صورت می باشد که گاز مبرد ابتدا درون کمپرسور فشرده می شود و سپس به سمت کندانسور هدایت می شود درون کندانسور دمای گاز مبرد کاهش می یابد و به دلیل فشار بالایی که دارد به مایع تبدیل می شود و سپس به سمت اواپراتور هدایت می شود.

مایع مبرد قبل از ورود به اواپراتور ابتدا از شیر انبساط عبور می کند و دچار افت فشار شدیدی می شود و درون اواپراتور به دلیل فشار بسیار پایینی که دارد تمایل به تبخیر شدن پیدا می کند و با دریافت گرمای نهان تبخیر خود از محیط اطراف به گاز تبدیل می شود.

درون اواپراتور چیلر مایع مبرد و آب در کنار یکدیگر قرار میگیرند و مبرد برای تبخیر شدن گرمای نهان خود را از آب دریافت می کند که سبب کاهش دمای آب می شود.

یکی از پر کاربرد ترین مدل چیلر، مینی چیلرها می باشند که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

انواع چیلر 40 تن تراکمی

چیلرهای تراکمی را بر اساس نوع کندانسور که دارند به 2 دو گروه هوا خنک و آب خنک دسته بندی می نمایند که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم و تقاوت قیمت چیلر 40 تن هوا خنک و آب خنک را بررسی می نماییم.

قیمت چیلر 40 تن هوا خنک

چیلر هوا خنک مجهز به کندانسور هوایی می باشد این نوع کندانسور تشکیل شده از یک کویل و تعدادی فن که هوا را با سرعت بالا از روی سطح کویل عبور می دهند. ساخت کندانسور های هوایی در ظرفیت یکسان با کندانسور آبی هزینه بیشتری دارد به همین دلیل قیمت چیلر 40 تن هوا خنک کمی از چیلر آبی 40 تن بیشتر می باشد.

قیمت چیلر 40 تن

اما چیلرهای هوایی به دلیل استهلاک پایینی که دارند بسیار مورد علاقه مصرف کنندگان می باشد به دلیل استهلاک پایینی که دارد هزینه های تعمیر و نگهداری آن پایین می باشد و از سمت دیگر دردسر کمتری برای مصرف کننده ایجاد میکند.

از چیلرهای هوایی می توان در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی متنوع استفاده نمود اما فقط در مناطق با شرایط آب و هوایی گرم و خشک راندمان این دستگاه کاهش می یابد و پیشنهاد می شود که در این مناطق از چیلر آبی استفاده شود. شما می توانید برای بررسی و انتخاب چیلر منزل مسکونی به صفحه چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 40 تن آب خنک

چیلر 40 تن آب خنک در مقایسه با چیلر هوایی از راندمان بالاتری برخوردار می باشد این نوع چیلرها به دلیل استفاده از آب در قسمت کندانسور خود عملیات خنک سازی گاز مبرد را بهتر انجام می دهند اما این چیلرها علاوه بر برق نیاز به منبع تامین آب برای کندانسور خود دارند که می توانند از منابع آزاد آبی یا برج خنک کننده برای تامین آب کندانسور استفاده نمایند.

در چیلرهای آبی به دلیل گردش دائم آب در قسمت کندانسور ذرات موجود در آب به صورت رسوب بر روی سطوح کندانسور می نشینند که سبب کاهش راندمان چیلر می شود و به همین دلیل باید کندانسور چیلر به صورت منظم شستشو سرویس شود و همچنین آب سبب فرسایش سطح کندانسور می شود و به همین دلیل عمر مفید کندانسور آبی از کندانسور هوایی کمتر می باشد.

خرید چیلر 40 تن

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع چیلر ها و نحوه عملکرد انها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه دستگاه چیلر مراجعه نمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت چیلر 40 تن

عوامل تاثیر گذار در قیمت چیلر 40 تن اجزای تشکیل دهنده آن می باشد که ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

قیمت چیلر 40 تن : کمپرسور

ابتدا انتخاب کمپرسور با ظرفیت مناسب و سپس برند و مدل کمپرسور در قیمت چیلر 40 تن تاثیر گذار می باشد کمپرسور انتخاب شده برای چیلر باید ظرفیت مناسبی داشته باشد تا در عملکرد چیلر اختلال ایجاد نکند.

کمپرسور ها در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که پر کاربردترین آن پیستونی، اسکرال و اسکرو می باشد که توسط برندهای مختلفی در جهان تولید می شوند که از برترین برندها می توان به دانفوس، بیتزر، کوپلند و دورین اشاره نمود که در ساخت این کمپرسور ها از تکنولوژی و آلیاژهای با کیفیت استفاده شده است.

قیمت چیلر تراکمی 40 تن

قیمت چیلر 40 تن : اواپراتور

در ساختار چیلر ها از اواپراتور آبی مدل صفحه ای یا پوسته و لوله استفاده می نمایند که معمولا برای چیلر های 40 تن از اواپراتور پوسته و لوله استفاده می شود این اواپراتور باید ساختار دقیق و مهندسی شده ای داشته باشد و همچنین از آلیاژهای مناسبی در ساختار آن استفاده شده باشد تا راندمان اواپراتور افزایش یابد.

به دلیل جریان دائمی آب در اواپراتور فرسایش و رسوب گذاری اتفاق می افتد که باید با استفاده از آب با کیفیت مناسب این مشکلات را کاهش داد.

شما می توانید برای بررسی قیمت چیلرهای مختلف و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه قیمت چیلر هوا خنک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 40 تن : شیرآلات و کنترل جات

شیرآلات و کنترل جات استفاده شده در ساخت چیلرها تاثیر زیادی در قیمت آن دارد به این دلیل که اختلاف قیمت بین تجهیزات با کیفیت بالا برندهای مطرح با قطعات کیفیت پایین بسیار زیاد می باشد و همچنین تعداد قطعات استفاده شده در ساختار هر چیلر متفاوت می باشد که تولید کننده باید در ساخت چیلر تمامی کنترل جات و شیرآلات لازم برای عملکرد صحیح و تعمیر و نگهداری آسان چیلر را به صورت کامل در بخش های مختلف استفاده نماید.

شناسایی کامل این قطعات و تجهیزات در ساختار چیلر کار متخصصین می باشد که البته شما با تحقیقات مختلف می توانید این اطلاعات را کسب نمایید و یا از مشاوره تخصصی رایگان صنایع برودتی نوری استفاده نمایید.

قیمت چیلر 40 تن

همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم عوامل تاثیر گذار در چیلر ظرفیت واقعی و تجهیزات و قطعات استفاده شده در آن می باشد که هرچه قطعات و تجهیزات کیفیت بالاتری داشته باشند قیمت چیلر افزایش می یابد که باید این موارد را به صورت دقیق بررسی نمایید و از تولید کننده اطلاعات کامل را قبل از خرید دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعت بیشتر در زمینه چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

فهرست محتوا
نظرات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیلر 40 تن نیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *