چیلر 80 تن نیک

فروش انواع چیلر 80 تن تراکمی هوا خنک و آب خنک

تضمین بهترین قیمت چیلر تراکمی 80 تن

مشاوره تخصصی خرید چیلر 80 تن تراکمی

ارسال چیلر 80 تن به سراسر داخل و خارج کشور

قیمت اصلی 1,800,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,779,000,000 تومان است.

مشاوره رایگان + استعلام قیمت
فهرست محتوا
توضیحات محصول

قیمت چیلر 80 تن به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا قصد داریم شما را با این موارد آشنا نماییم تا بتوانید خرید چیلر 80 تن خود را با اطمینان کامل انجام دهید و خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

ظرفیت چیلرها به دو صورت نامی و واقعی مشخص می شوند که معیار شما برای خرید چیلر باید ظرفیت واقعی آن باشد به دو دلیل یکی اینکه چیلرهایی که کیفیت پایینی دارند ظرفیت واقعی آنها بسیار کمتر از ظرفیت نامی آنها می باشد و از سوی دیگر چیلرها دارای مدلهای مختلفی می باشند و شرایط آب و هوایی تاثیر بسزایی در راندمان و ظرفیت چیلر دارد که باید به این نکته توجه نمایید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و آشنایی با انواع چیلر ها فراهم آورده است شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر 80 تن و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

چیلر 80 تن چیست ؟

چیلر ها در دو مدل کلی جذبی و تراکمی طراحی و تولید می شوند که مدل جذبی آن قابل استفاده در همه جا نیست به همین دلیل در اینجا قصد داریم در رابطه با نوع دیگر چیلر ها که تراکمی نام دارند صحبت نماییم.

چیلر 80 تن دستگاهی می باشد که با سیکل تبرید تراکمی خود تولید آب خنک می نماید و از این آب جهت خنک سازی در دستگاه های مختلف استفاده می شود و پس از جذب گرما مجدد به چیلر باز می گردد.

نحوه عملکرد چیلر به این صورت می باشد که با استفاده خواص ترمودینامیکی گازهای مبرد عملیات جذب حرارت از آب و دفع آن به محیط بیرون اتفاق می افتد به این صورت که گاز مبرد را درون کمپرسور فشرده می نماییم و سپس به سمت کندانسور هدایت می کنیم در این مرحله دمای گاز مبرد را کاهش می دهیم و به دلیل فشار بالایی که دارد به مایع تبدیل می شود و سپس از کندانسور خارج می شود و به سمت اواپراتور هدایت می شود.

فشار مایع مبرد قبل از ورود به اواپراتور باید کاسته شود که این کار توسط اکسپنشن ولو یا شیر انبساط انجام می شود و سپس مایع مبرد با فشار بسیار پایین وارد اواپراتور می شود که به دلیل فشار بسیار پایینی که دارد تمایل به تبخیر شدن پیدا می کند و با دریافت گرمای نهان تبخیر خود از محیط اطراف تبخیر می شود و سپس از اواپراتور خارج می شود.

در این سیکل تبرید آب در قسمت اواپراتور در مجاورت مایع مبرد قرار میگیرد و دفع حرارت آب در این قسمت انجام می شود.

یکی از پر کاربرد ترین مدل چیلر، مینی چیلرها می باشند که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

انواع چیلر 80 تن تراکمی

چیلر تراکمی 80 تن معمولا در دو مدل هوایی و آبی طراحی و تولید می شود که تفاوت این دو مدل در کندانسور آنها می باشد که در ادامه توضیحات بیشتر در رابطه با هر کدام ارائه می دهیم.

قیمت چیلر 80 تن هوا خنک

چیلرهای هوا خنک مجهز به کندانسور هوایی می باشند و برای کاهش دمای گاز مبرد از هوای محیط استفاده می نمایند. طراحی این کندانسور به این صورت می باشد که گاز مبرد درون کویل مارپیچی در جریان می باشد که قابلیت انتقال حرارت به هوای اطراف خود را دارد.

قیمت چیلر 80 تن

بر روی کویل کندانسور هوایی تعدادی فن وجود دارد که جریان هوا را با سرعت بالا از روی سطح کویل عبور می دهد و سبب افزایش سرعت انتقال حرارت می شود.

قیمت چیلر 80 تن هوایی یا همان هوا خنک کمی از چیلر آبی بیشتر می باشد آن هم به دلیل ساختار کندانسور و فن های موجود بر روی آن می باشد که البته به دلیل استهلاک بسیار پایین چیلر هوا خنک بیشتر از چیلر های آبی مورد استقبال قرار میگیرد.

شما می توانید برای بررسی قیمت چیلر ها به صفحه قیمت چیلر هوا خنک مراجعه نمایید و اطلاعات دقیقی در این زمینه کسب نمایید.

قیمت چیلر 80 تن آب خنک

چیلر 80 تن آب خنک برای کاهش دمای گاز مبرد از آب استفاده می نماید به همین دلیل راندمان بالاتری نسبت به چیلر هوایی دارد در کندانسور این چیلر آب در مجاورت گاز مبرد قرار میگیرد و تبادل حرارت بین آب و مبرد انجام می شود.

چیلرهای آب خنک علاوه بر برق نیاز به منبع تامین آب دارند که معمولا توسط برج خنک کننده یا منابع آزاد آبی تامین می شود و به دلیل گردش دائمی آب در این قسمت بر روی سطح انتقال حرارت رسوب نشست می نماید و به همین دلیل باید کندانسور آبی را به صورت منظم سرویس و تمیز نمایید تا ظرفیت چیلر کاهش نیابد.

همانطور که در بالاتر گفتیم قیمت چیلر 80 تن آب خنک در مقایسه با چیلر هوایی کمی ارزان تر می باشد و هم به دلیل راندمان بالایی که دارد مصرف انرژی کمتری دارد.

خرید چیلر 80 تن

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع چیلر ها و نحوه عملکرد انها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه دستگاه چیلر مراجعه نمایید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت چیلر 80 تن

بعد از مشخص شدن نوع کندانسور باید به قطعات و تجهیزات استفاده شده در ساختار چیلر توجه نماییم که تاثیر بسزایی در قیمت چیلر 80 تن دارد.

قیمت چیلر 80 تن : کمپرسور

کمپرسور یا موتور چیلر تاثیر بسزایی در قیمت و عملکرد صحیح چیلر دارد برند و نوع کمپرسور استفاده شده در ساحتار چیلر ها متفاوت می باشد کمپرسور های استفاده شده در ساختار چیلر معمولا در مدل های پیستونی، اسکرال و اسکرو می باشند که توسط کارخانجات مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند و که از برترین برندهای تولید کننده کمپرسور می توان به کمپانی های بیتزر، دانفوس، کوپلند و دورین اشاره نمود.

قیمت چیلر تراکمی 80 تن

قیمت چیلر 80 تن : کندانسور

اطلاعات مربوط به کندانسور ها را در بالا در اختیار شما قرار دادیم اما در اینجا باید اشاره کنیم که استفاده از کندانسور های آبی و هوایی نیک نوری در ساختار چیلر سبب افزایش ضریب اطمینان دستگاه شما می شود در ساختار این کندانسور ها از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و همچنین آلیاژهای استفاده شده در ساختار آن بسیار با کیفیت می باشند.

قیمت چیلر 80 تن : اواپراتور

اواپراتور استفاده شده در ساختار چیلر 80 تن از نوع آبی پوسته و لوله می باشد که در ساختار آن معمولا از لوله های مسی با ضخامت مناسب و پوسته از جنس مانیسمان می باشد که تولیدات کمپانی های مختلف متفاوت می باشد و برترین برند تولید کننده اواپراتور پوسته و لوله برودتی نیک نوری می باشد که استفاده از این اواپراتور سبب افزایش کیفیت چیلر شما می شود.

قیمت چیلر 80 تن : شیرآلات و کنترل جات

در ساختار چیلرها قطعات بسیار زیادی استفاده می شود و تولید کنندگان مختلف بر اساس طراحی و شیوه تولیدی که دارند از این تجهیزات در ساختار چیلر استفاده می نمایند تعداد قطعات کنترلی و شیرآلات استفاده شده عامل مهمی در تعیین قیمت چیلر 80 تن می باشد و همچنین برند این تجهیزات، چون اختلاف قیمت زیادی بین تجهیزات کیفیت پایین و تجهیزات با کیفیت بالا مانند دانفوس و کستل می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرهای منزل مسکونی به صفحه چیلر برای منزل مسکونی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر 80 تن

همانطور که در بالا توضیح دادیم عوامل زیادی در قیمت چیلر 80 تن تاثیر گذار می باشد که باید پس از بررسی دقیق این موارد قیمت چیلرهای 80 تن متفاوت را مقایسه نمایید و همچنین می توانید برای استعلام دقیق بهترین قیمت چیلر 80 تن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعت بیشتر در زمینه چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

فهرست محتوا
نظرات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیلر 80 تن نیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *