سردخانه

قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام

قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام

قیمت موتور سردخانه دی وی ام بر اساس نوع و مدل مختلف می باشد و شما می توانید برای خرید کمپرسور سردخانه دی وی ام با استفاده از مشاوره تخصصی کارشناسان ما انتخاب مناسبی انجام دهید.

برای دریافت لیست قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در اینجا قصد داریم تا اطلاعات کاملی را در زمینه موتور سردخانه دی وی ام در اختیار شما قرار دهیم تا خرید این دستگاه را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهید.

کمپرسور دی وی ام از تولیدات شرکت کوپلند زیر مجموعه شرکت امریکایی امرسان می باشد که محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در ساخت انواع سردخانه ها کاربرد دارد و شما می توانید برای ساخت سردخانه خود با ضریب اطمینان بالا از این محصول استفاده نمایید.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع کمپرسور های سردخانه DWM می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و استعلام بهترین قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین سایت با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

قیمت موتور سردخانه دی وی امقیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام : ویژگی ها

  • کمپرسور دی وی ام به صورت پیستونی سمی هرمتیک طراحی و تولید می شود که سبب می شود تعمیر و نگهداری آن راحت باشد و بتوان از این کمپرسور در طولانی مدت استفاده نمود.
  • کمپرسور های دی وی ام را می توان در دماهای پایین و متوسط استفاده نمود.
  • این کمپرسور ها دارای ظرفیت 4 تا 70 اسب بخار می باشند و می توان با این کمپرسور ها سردخانه های زیر صفری و بالا صفری طراحی نمود و دمای این سردخانه ها می توانید بین منفی 30 درجه تا مثبت 18 درجه سانتی گراد باشد.
  • کمپرسور دی وی ام سازگار با مبرد های R-134a, R-22, R-404A, R-407A, R-407C, R-407F, R448A, R-449A می باشند.
  • موتور سردخانه دی وی ام به صورت 2 الی 8 سیلندر طراحی و تولید می شود.
  • کمپرسور های دی وی ام به صورت دو مرحله ای برای استفاده در سردخانه های زیر صفر و تونل انجماد تولید می شود.
  • این دسته از کمپرسور ها مهندسی و طراحی شده با کیفیت بالا می باشد و دارای ضریب اطمینان بسیار بالایی می باشد.
  • مجهز به شیر فشار از پیش تنظیم شده که در صورت افزایش فشار مکش و تخلیه بیش از حد مجاز کمپرسور قطع می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور مراجعه نمایید.

قیمت کمپرسور سردخانه دی وی امعوامل تاثیر گذار در قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام DWM

کمپرسور های دی وی ام از تکنولوژی بالایی برخوردار می باشند و مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت این کمپرسور ها ظرفیت آن می باشد و با افزایش ظرفیت، قیمت کمپرسور افزایش می یابد کمپرسور های کوپلند دارای مدل های متفاوتی می باشند و اختلاف قیمت بین مدل ها هم وجود دارد اما قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام که یک سری خاص از کمپرسور های کوپلند می باشد تنها ظرفیت باعث اخلاف قیمت می شود.

از دیگر برندهای تولید کننده کمپرسور می توان به کمپانی دانفوس اشاره نمود که محصولات با کیفیت و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می نماید و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این دسته از کمپرسور ها به صفحه موتور دانفوس مراجعه نمایید.

تکنولوژی سوپاپ Discus

تفاوت عمده کمپرسور های دی وی ام با دیگر کمپرسور ها طراحی سر سیلندر آن می باشد که نوع جدیدی از سوپاپ بر روی آن نصب شده است و این سری جدید سوپاپ که Discus نام دارد به نحوی گاز را وارد سیلندر می نماید که کمترین میزان افزایش دما را داشته باشد و همچنین از هدر رفت گاز در قسمت ساکشن جلوگیری می شود.

این نوع طراحی سبب افزایش راندمان و ظرفیت کمپرسور می شود که در نتیجه سبب مقرون به صرفه بودن کمپرسورهای دی وی ام می شود و در نتیجه قیمت موتور سردخانه دی وی ام در مقایسه با دیگر کمپرسورها بهتر می باشد.

کمپرسور های دی وی ام پیستونی می باشند ولی کمپانی کوپلند مدل های دیگر از کمپرسور ها را تولید می نماید که به صورت اسکرو یا اسکرال می باشند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه کمپرسور کوپلند مراجعه نمایید و قیمت موتور سردخانه دی وی ام با دیگر مدل های کمپرسورهای کوپلند متفاوت می باشد و می توان گفت که قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام نسبت به دیگر مدل ها مناسب تر می باشد.

 

قیمت موتور سردخانه دی وی ام

خرید کمپرسور سردخانه دی وی ام

جهت خرید کمپرسور باید ابتدا ظرفیت مورد نیاز را محاسبه نمایید و سپس بر اساس ظرفیت مورد نیاز و با توجه به قیمت موتور سردخانه دی وی ام اقدام به خرید از بهترین مرکز نمایید که صنایع برودتی نوری دارای تضمین بهترین قیمت می باشد و می توانید استعلام قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام را با دیگر مجموعه ها مقایسه نمایید.

خرید کمپرسور و انتخاب نوع آن باید با دقت بالایی صورت بگیرد به این دلیل که کمپرسور قلب سردخانه شما محسوب می شود و در صورت انتخاب نادرست منجر به بروز خسارت های فراوانی می شود و بهتر است با بهره گیری از کارشناسان مجموعه های دارای سابقه درخشان از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید.

قیمت موتور سردخانه دی وی ام در مقایسه با برندهای چینی و نا مرغوب بیشتر می باشد اما کیفیت و تکنولوژی ساخت آن بسیار بالا می باشد و همچنین از راندمان کاری بسیار بالایی برخوردار می باشد و از همه مهمتری عملکرد و طول عمر بالایی دارد که سبب می شود این کمپرسور مقرون به صرفه باشد و هزینه های تعمیر و نگهداری شما را کاهش دهد.

برای استعلام قیمت موتور سردخانه و آشنایی با مدل های مختلف آن به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت کمپرسور سردخانه مراجعه نمایید.

قیمت کمپرسور سردخانه دی وی امدر کمپرسور های سردخانه دی وی ام باید از روغن مناسبی استفاده نمایید که متناسب با دمای عملکرد و نوع کمپرسور باشد یک از برندها تولید کننده روغن کمپرسور کمپانی سانیسو می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه روغن کمپرسور سانیسو مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت کمپرسور سردخانه دی وی ام
  1. آواتار حسام حسام گفت:

    سلام
    من برای خرید کمپرسور سردخانه خدمت شما پیام می دهم. لطفا می فرمایید که برای یک سردخانه 2000 تنی چه کمپرسوری مناسب می باشد؟
    برند کمپرسور قبلی سردخانه دی وی ام بوده و به دلیل مشکلی که در سیکل تبرید ایجاد شد کمپرسور ها به شدت آسیب دیدن. الان مشکل رو بر طرف کردیم و قصد داریم کمپرسور نو خریداری کنیم. ایا شما همین برند را پیشنهاد می کنید ؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      برای سردخانه شما می توان ترکیب های مختلفی از کمپرسور با ظرفیت های متفاوت در نظر گرفت که باید شرایط سردخانه شما بررسی شود. عواملی چون نوع سردخانه ( بالای صفر یا زیر صفر )، آمونیاکی یا فریونی، شرایط آب و هوایی منطقه، سایر تجهیزات سیکل تبرید، تعداد سالن های سردخانه، نحوه لوله کشی سیکل تبرید و چندین معیار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم برای سردخانه شما کمپرسور های مناسبی انتخاب نماییم. برای همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب دقیق کمپرسور سردخانه خود با کارشناسان فنی ما از طریق چت آنلاین یا شماره های درج شده در پایین سایت در ارتباط باشید.
      در حال حاضر صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع برندها می باشد ولی به دلیل موجود بودن قطعات و تجهیزات یدکی کمپرسور های بیتزر به شما پیشنهاد می کنیم که برای سردخانه خود کمپرسور پیستونی بیتزر خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *