کمپرسور سردخانه صنعتی

تضمین بهترین قیمت کمپرسور سردخانه صنعتی

ارسال و نصب کمپرسور در سراسر داخل و خارج از کشور

محاسبه رایگان ظرفیت مورد نیاز به همراه مشاوره تخصصی

تضمین اصالت برندهای کمپرسور

فهرست محتوا
توضیحات محصول

کمپرسور سردخانه صنعتی

کمپرسور سردخانه
  • تضمین بهترین قیمت کمپرسور سردخانه صنعتی
  • ارسال و نصب کمپرسور در سراسر داخل و خارج از کشور
  • محاسبه رایگان ظرفیت مورد نیاز به همراه مشاوره تخصصی
  • تضمین اصالت برندهای کمپرسور

برای خرید انواع کمپرسور سردخانه صنعتی با تضمین بهترین قیمت موتور سردخانه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

موتور سردخانه صنعتی دارای مدل های مختلفی می باشد و نقش بسیار مهمی را در ساخت سردخانه ایفا می کند موتور سردخانه وظیفه به گردش در آوردن مبرد در سیکل تبرید و فشرده سازی آن را بر عهده دارد.

کمپرسور سردخانه صنعتی را می توان بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی نمود و بر اساس نیاز آن را انتخاب نماییم که برای خرید و انتخاب این محصول بهتر است که اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید.

ارائه انواع کمپرسور سردخانه تضمین بهترین قیمت کمپرسور سردخانه گارانتی معتبر ارسال انواع کمپرسور سردخانه به سراسر داخل و خارج کشور
ارائه انواع کمپرسور سردخانه تضمین بهترین قیمت کمپرسور سردخانه گارانتی معتبر ارسال انواع کمپرسور سردخانه به سراسر داخل و خارج کشور

مشاوره رایگان + استعلام بهترین قیمت کمپرسور سردخانه : 0912744446105136654030

لیست قیمت کمپرسور سردخانه

قیمت کمپرسور سردخانه با توجه به مدل، ظرفیت و برند آن متفاوت می باشد و به دلیل وارداتی بودن این محصول و تنوع بالای آن شما باید برای استعلام قیمت موتور سردخانه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ما ارائه دهنده انواع کمپرسور های سردخانه ای می باشیم و شما می توانید برای استعلام قیمت انواع کمپرسور سردخانه در لیست زیر با ما در ارتباط باشید.

  • کمپرسور سردخانه بیتزر
  • موتور سردخانه دورین
  • کمپرسور کوپلند یا دی وی ام
  • کمپرسور دانفوس
  • موتور سردخانه مایکوم
  • کمپرسور سردخانه فراسکلد
  • موتور رفکامپ
  • کمپرسور سردخانه بوک
فهرست محتوا
فرم درخواست مشاوره رایگان

در زیر دسته بندی کمپرسور سردخانه صنعتی را بر اساس نحوه فشرده سازی ارائه نموده ایم :

انواع کمپرسور سردخانه صنعتی

  • کمپرسور پیستونی
    • کمپرسور پیستونی دو مرحله ای
    • کمپرسور پیستونی باز
  • کمپرسور اسکرو
    • کمپرسور اسکرو باز
  • کمپرسور اسکرال

نوع دیگری از کمپرسورها وجود دارد که معمولا در ساخت سردخانه ها کارایی چندانی ندارند و در دیگر تجهیزات برودتی چون چیلر ها مورد استفاده قرار میگیرند اما امکان استفاده از آن در سردخانه های کوچک وجود دارد. این مدل کمپرسور اسکرال نام دارد و به صورت هرمتیک طراحی می شود و غیر قابل تعمیر می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به محصول کمپرسور اسکرال مراجعه نمایید.

کمپرسور پیستونی سردخانه صنعتی

این نوع کمپرسور عملیات فشرده سازی مبرد را با استفاده از تبدیل حرکت چرخشی الکتروموتور به حرکت عمودی انجام می دهد و بر اثر این حرکت پیستون ها مبرد به درون سیلندر مکش می شود و سپس فشرده سازی می شود.

این نوع موتورهای صنعتی معمولا به صورت 2 الی 8 سیلندر طراحی می شوند و دارای ظرفیت های مختلفی می باشند و با افزایش ظرفیت تعداد سیلندر ها هم افزایش می یابد.

موتور های پیستونی خود دارای مدل ها جانبی مختلفی می باشند که کارایی های متفاوتی دارند در ادامه به بررسی دو نوع جانبی این کمپرسور سردخانه صنعتی می پردازیم.

 

موتور سردخانه پیستونی دو مرحله ای

این نوع کمپرسور پیستونی عملیات فشرده سازی را دو مرتبه انجام می دهد و باعث افزایش بیشتر فشار مبرد می شود و معمولا از این نوع موتور در سردخانه های صنعتی زیر صفر و یا تونل های انجماد استفاده می کنند.

کمپرسور سردخانه دو مرحله ای
کمپرسور سردخانه باز

موتور سردخانه پیستونی باز

کمپرسور سردخانه صنعتی باز از یک الکتروموتور خارجی استفاده می کند که توسط شفت یا تسمه به محور کمپرسور متصل می شود و باعث حرکت پیستون ها می شود تعمیر این نوع کمپرسور ها آسان می باشد و می توان از این مدل کمپرسور در ساخت سردخانه های آمونیاکی استفاده نمود.

کمپرسور اسکرو سردخانه صنعتی

این نوع موتور سردخانه صنعتی عملیات فشرده سازی را با استفاده از دو محور مارپیچ انجام می دهد مبرد گازی شکل پس از ورود به کمپرسور در میان این دو محور قرار میگیرد و بر اثر فشار وارده بر گاز فشرده و متراکم می شود و سپس از کمپرسور خارج می شود در این نوع کمپرسور حرکت چرخشی الکتروموتور مستقیما به محور های مارپیچ منتقل می شود و سبب چرخش این محور می شود.

کمپرسور های اسکرو مصرف انرژی و راندمان بهینه تری نسبت به کمپرسور های پیستونی دارند و همچنین صدای کمتری دارند.

این نوع کمپرسور ها هم در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند و یک نوع جانبی آن مدل باز آن می باشد که فاقد الکتروموتور می باشد و از موتور خارجی استفاده می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور های اسکرو به شما پیشنهاد می کنیم که به محصول کمپرسور اسکرو مراجعه نمایید.

کمپرسور سردخانه اسکرو
کمپرسور سردخانه اسکرال

موتور سردخانه اسکرال

این نوع موتور سردخانه دارای یک محور مارپیچ متحرک و یک محور مارپیچ ثابت می باشد و تعداد قطعات متحرک آن کاهش یافته است که سبب کاهش استهلاک و صدای کمپرسور می شود.

 

از این نوع موتور معمولا در سردخانه های کوچک استفاده می شود و طراحی این دسته از کمپرسور ها به صورت هرمتیک انجام می شود و امکان تعمیر آن وجود ندارد.

انواع موتور سردخانه صنعتی بر اساس نوع مبرد

  • کمپرسور فریونی
  • کمپرسور آمونیاکی
کمپرسور سردخانه آمونیاکی
کمپرسور سردخانه آمونیاکی
کمپرسور سردخانه فریونی
کمپرسور سردخانه فریونی

 کمپرسور سردخانه آمونیاکی

کمپرسور های مورد استفاده در ساخت سردخانه های آمونیاکی دارای ساختاری ویژه ای می باشند و در ساخت آنها نمی توان از فلز های رنگی استفاده نمود به این دلیل  که با آمونیاک واکنش می دهد و در آن حل می شود.

کمپرسور های آمونیاکی به صورت باز یا با ساختار ویژه ای طراحی می شوند که عملکرد آن با آمونیاک مشکلی ایجاد نکند و بتوان به راحتی از این کمپرسور ها در ساخت سردخانه آمونیاکی استفاده نمود.

کمپرسور سردخانه فریونی

این نوع کمپرسور ها نیاز به طراحی خاص و پیچیده ای ندارند و در ساختار آنها می توان از موتور با سیم پیچ مسی استفاده نمود و همچنین می توان از فلزات مختلفی در ساختار آن استفاده نمود به این دلیل که گازهای فریون با فلزات واکنشی ندارند و مدل های مختلفی از کمپرسور های را می توان نام برد که قابلیت عملکرد با گاز فریون را دارند.

انواع برندهای کمپرسور سردخانه صنعتی

کمپانی های بزرگ مختلفی اقدام به ارائه کمپرسور سردخانه نموده اند و در اینجا قصد داریم تا چند برند معروف و معتبر که محصولات آنها در ایران قابل ارائه می باشند را معرفی نماییم.

قیمت کمپرسور سردخانه بیتزر

کمپانی بیتزر آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کمپرسور می باشد و تنوع بالای محصولات این کمپانی سبب شده است که بتوان در ساخت تمامی تجهیزات برودتی از این موتور ها استفاده نمود. کمپانی بیتزر در سراسر دنیا دارای دفتر فروش و خدمات پس از فروش می باشد و سرویس دهی مطلوبی به مشتریان خود دارد.

کمپرسور های بیتزر دارای قطعات و لوازم جانبی کاملی می باشند و تعمیر و نگهداری آنها در ایران بسیار راحت می باشد.

قیمت کمپرسور سردخانه مایکوم

کمپانی مایکوم تولید کننده کمپرسورهای سردخانه آمونیاکی می باشد و محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین قیمت این کمپرسور ها بسیار گران می باشد و در بیشتر سردخانه های عظیم صنعتی از این مدل کمپرسور استفاده می شود.

قیمت کمپرسور سردخانه کوپلند

کمپانی کوپلند از برندهای زیر مجموعه شرکت امرسان آمریکا می باشد و تولید کننده کمپرسور های مختلفی برای سردخانه ها و دیگر تجهیزات برودتی می باشد. کمپرسور دی وی ام از مدل های پیستونی این شرکت می باشد که کارایی فراوانی در ساخت سردخانه ها دارد.

قیمت کمپرسور سردخانه دورین

دورین یک کمپانی ایتالیایی می باشد که مدل های مختلفی از کمپرسور را تولید می نماید شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به محصول کمپرسور دورین مراجعه نمایید.

انواع کمپرسور سردخانه بر اساس دمای سردخانه

در ساخت سردخانه ها بر اساس دما مورد نیاز می توان از کمپرسورهای مختلفی استفاده نمود در ادامه به بررسی کمپرسور سردخانه زیر صفر و بالای صفر می پردازیم.

موتور سردخانه بالای صفر

موتور سردخانه با توجه به ساختار و عملکردی که دارد در سردخانه بالای صفر و زیر صفر مورد استفاده قرار میگیرد. موتور سردخانه بالای صفر با توجه به توصیه تولید کننده که در کاتالوگ محصول درج شده است دماهای قابل پشتیبانی کمپرسور سردخانه بالای صفر را مشخص می نماید و با توجه به این اطلاعات از این کمپرسور در سردخانه بالای صفر استفاده می شود.

موتور سردخانه زیر صفر 

کمپرسور سردخانه زیر صفر نیز بر اساس توانایی کمپرسور در میزان فشرده سازی گاز مبرد و اطلاعات کاتالوگ مشخص می شود. معمولا کمپرسور هایی که برای سردخانه زیر صفر استفاده می شوند توانایی فشرده سازی بیشتری نسبت به موتور سردخانه بالای صفر دارند.

موتور سردخانه زیر صفر معمولا در ساخت سردخانه با دمای 18- درجه سانتی گراد مورد استفاده قرار میگیرد و استفاده از آنها در سردخانه های بالای صفر توصیه نمی شود.

موتور سردخانه زیر صفر معمولا از نوع پیستونی می باشد و برای دماهای بسیار پایین مانند تونل های انجماد از کمپرسور سردخانه زیر صفر پیستونی دو مرحله ای استفاده می شود.

قیمت کمپرسور سردخانه صنعتی

قیمت موتور سردخانه بر اساس نوع و ظرفیت آن متفاوت می باشد که شما می توانید با استفاده از اطلاعاتی که در اینجا خدمت شما ارائه نمودیم و همچنین با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان صنایع برودتی نوری کمپرسور مورد نظر خود را انتخاب و استعلام قیمت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه سردخانه صنعتی مراجعه نمایید.

قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی

اگر فقط به دنبال کمپرسور های آلمانی می باشید به شما می توانیم برندهای بوک و بیتزر را معرفی نماییم و جهت استعلام دقیق و بهترین قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی با کارشناسان مجموعه برودتی نوری تماس بگیرید.

کمپرسور های سردخانه آلمانی دارای کیفیت بالایی می باشند و محبوبیت زیادی در کشور ما دارد و از سمت دیگر وجود لوازم و قطعات یدکی فراوان آن باعث شده است که در ایران بسیار کاربردی باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور بوک آلمان می توانید به محصول کمپرسور بوک مراجعه نمایید.

قیمت کمپرسور سردخانه دسته دوم

کمپرسور و دیگر تجهیزات سردخانه هایی که کسب و کار خود را گسترش داده اند به صورت دسته دوم در بازار ارائه می شوند و می توان از آنها در پروژهای مختلفی استفاده نمود.

جهت استعلام موجودی موتور های سردخانه دسته دوم و استعلام بهترین قیمت موتور سردخانه دسته دوم با شماره های درج شده در پایین سایت تماس بگیرید.

صنایع برودتی نوری دارای موجودی انبار بالایی از کمپرسور های استوک و نو می باشد که می تواند نیاز شما را در این زمینه برآورده نماید.

یکی از دیگر برندهای ارائه کننده کمپرسور کمپانی رفکامپ می باشد که شما می توانید برای آشنایی با کمپرسور های این شرکت به صفحه کمپرسور رفکامپ مراجعه نمایید.

خرید کمپرسور سردخانه صنعتی

خرید کمپرسور سردخانه صنعتی باید از مراکز معتبر انجام شود تا از اصالت و سلامت موتور اطمینان یابید و همچنین بتوانند اطلاعات لازم و کاملی را در زمینه کمپرسورها به شما ارائه دهند تا بتوانید خرید موتور سردخانه خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمپرسور ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول کمپرسور مراجعه نمایید.

سوالات متداول
کمپرسور سردخانه چگونه کار می‌کند؟

 کمپرسور سردخانه با جذب گاز یا بخار فریون در واحد اسطوانه‌ای خود، آن را فشرده کرده و به صورت فشرده‌تر به سیستم انتقال می‌دهد. سپس این گاز به صورت فشرده‌ تر و با فشار بیشتر به مبدل‌های حرارتی دیگر منتقل می‌شود.

دلیل خرابی کمپسور سردخانه چیست؟

سوختن سیم پیچ یا ترموستات، سوختن فیوز یا قطع برق، ایراد در کلید های فشار بالا یا پایین،عدم کارکرد درست کنترلگرها از مدار و … ممکن است دلایل از کار افتادگی کمپرسور سردخانه باشند.

موقع خرید کمپرسور چگونه انتخاب کنیم ؟

اگر در انتخاب کمپرسور سردخانه قیمت برای شما مهم است و خرید کمپرسور ارزان مد نظر شماست کمپرسور های پیستونی قیمت کمتری دارند.

ولی اگر بازده بیشتر کمپرسور برای شما مهم است کمپرسور های اسکرو پیشنهاد ما می باشند.

چه وظایفی بر عهده کمپرسور سردخانه است؟

 کمپرسور سردخانه مسئول ایجاد فشار و فشرده‌سازی گاز یا بخار فریون است تا بتواند گرمای جذب شده را به مبادل‌های حرارتی منتقل کند و فرآیند خنک کردن محیط را آغاز کند.

چه نوع کمپرسورهایی برای سردخانه‌ها استفاده می‌شود؟

 کمپرسورهای اسکرول، روتاری، پیستونی و مرکب از جمله کمپرسورهایی هستند که برای سیستم‌های سردخانه استفاده می‌شوند. هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارند.

موارد مهم در انتخاب کمپرسور برای سردخانه بالا یا زیر صفر چیست ؟

از موارد مهم در انتخاب کمپرسور به بار برودتی، دمای کندانسور و اواپراتور و نوع مبرد می توان اشاره کرد.

نظرات (9)
9 دیدگاه برای کمپرسور سردخانه صنعتی
  1. ایرج راد

    سلام قیمت کمپرسور سردخانه بالای صفر چنده و چه مدل کمپرسوری بخرم بهتره ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام وقتتون بخیر، همانطور که می دانید قیمت ها به روز می باشد پس پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت روز کمپرسور سردخانه بامشاوران ما تماس بگیرید .
      در جواب سوال بعدی که چه مدل کمپرسوری برای سردخانه بالای صفر بخرید می توانید همه نوع کمپرسور را بگیرید و خرید کمپرسور سردخانه بالای سفر بستگی به شرایط سردخانه، شرایط آب و هوایی و موارد دیگری که سردخانه بالای صفر در آن احداث می شود دارد.

  2. محمد کاشانی

    با سلام، ممنون از توضیحات کاملتون درباره قیمت انواع کمپرسورها، برای سردخانه زیر صفر خرید چه کمپرسوری پیشنهاد میکنید ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام، وقتتون بخیر ، برای خرید کمپرسور سردخانه زیر صفر می توانید از انواع کمپرسور استفاده کنید.
      اینکه چه نوع کمپرسوری استفاده شود بستگی به مشخصات سردخانه ، محل احداث و… دارد که با تماس با کارشناسان ما می توانید از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

  3. حسین راد

    سلام، ممنون میشم قیمت موتور سردخانه برای سردخانه 500 تنی بالای صفر و بگین؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام وقتتون بخیر ، به علت به روز بودن قیمت ها ، برای گرفتن قیمت موتورسردخانه 500 تنی بالای صفر باید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید .
      قیمت انواع موتور سردخانه نیز متفاوت می باشد.

  4. علی دوستی

    سلام نحوه عملکرد کمپرسور در سردخانه های آمونیاکی چگونه است ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      با سلام ، عملکرد کمپرسور در سردخانه های آمونیاکی شبیه به سردخانه های فریونی است .
      آمونیاک در کمپرسور به صورت بخار تحت تراکم قرار گرفته است و با فشارودمای بالا وارد کندانسور می گردد.
      در کندانسور عمل تقطیر صورت گرفته و آمونیاک از حالت گاز به حالت مایع خالص در می‌آید. خروجی از کندانسور آمونیاک به رسیور تانک و مخزن آمونیاک راه می یابد.

  5. علی راد

    سلام موتور سردخانه 20 تنی ما خراب شده است و می خواهیم یه موتور سردخانه جایگزین تهیه کنیم ، چه برندی را پیشنهاد می دهید ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام موتور سردخانه یا همان کمپرسور دارای برند های مختلفی از جمله بیتزر، دانفوس و .. میباشد ، شما با توجه به نوع سردخانه باید اقدام به خرید موتور سردخانه کنید.
      پیشنهاد می کنم با همکاران ما در شرکت برودتی نیک تماس بگیرید تا برای خرید بهترین موتور سردخانه شما را راهنمایی کنند.

  6. علیرضا حسین پور

    سلام خرید کمپرسور سردخانه استوک خوب است یا نه ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام نمیتوانیم به طور قطع بگوییم که کمپرسور سردخانه دست دوم یا استوک را بخرید یا نه ، خرید کمپرسور سردخانه دست دوم بستگی به نوع کمپرسور، میزان کارکرد و سلامت کمپرسور دارد.
      حتما بازه زمانی که کمپرسور سردخانه دست دوم قادر به کار برای شما است را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کمپرسور استوک خوبی را در حال خریداری هستید.
      باز هم پیشنهاد می شود از کمپرسهای نو در تجهیزات سردخانه خود استفاده کنید.

  7. محمودپور

    سلام ، ممنون میشم بفرمایید که چه عواملی بر روی قیمت کمپرسورهای سردخانه تأثیر می‌گذارند؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام ، ظرفیت (میزان تولید یا توان کمپرسور)، نوع کمپرسور (اسکرول، پیستونی، روتاری و …)، برند و کیفیت ساخت، کارایی انرژی، ویژگی‌های فنی (مانند فشار کاری، نویز، سایز و …)، نوع گاز خنک‌کننده، قابلیت‌های کنترلی و همچنین توانایی‌های پیشرفته مانند اتوماسیون، میزان صدا و امکانات مرتبط با کنترل دما از مواردی هستند که بر قیمت کمپرسور تأثیرگذارند.

  8. امامی

    سلام یک موتور سردخانه برای سردخانه 20000 تنی میوه لازم دارم ، چه برندی از موتور سردخانه مناسب خرید است ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام ، موتور سردخانه 20000 تنی میوه را می توانید از برند های بیتزر، دانفوس و… خریداری کنید. پیشنهاد می کنم با کارشناسان فروش ما در سایت نیک نوری تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  9. مغنی

    سلام، انواع مختلف کمپرسورهای سردخانه صنعتی چیست؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام ، انواع مختلف کمپرسورهای سردخانه صنعتی شامل موارد ذیل است.
      کمپرسور پیستونی:
      کمپرسور پیستونی دو مرحله‌ای: این کمپرسور دو مرحله از فشرده‌سازی مبرد را انجام می‌دهد. در هر مرحله، مبرد به صورت متوالی توسط پیستون به داخل سیلندر جذب شده و سپس فشرده می‌شود.
      کمپرسور پیستونی باز: این نوع از پیستون‌ها برای فشرده‌سازی مبرد استفاده می‌شوند و در طول عملیات، به صورت باز و بسته به داخل و خارج می‌شوند.
      کمپرسور اسکرو:
      کمپرسور اسکرو باز: این نوع از کمپرسورها از یک یا چند واحد اسکرو برای فشرده‌سازی و پخش مبرد استفاده می‌کنند.
      کمپرسور اسکرال: این نوع از کمپرسورها به صورت هرمتیک طراحی شده و غیرقابل تعمیر هستند. این کمپرسورها به عنوان یک گزینه مناسب برای سردخانه‌های کوچک در نظر گرفته می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی
کمپرسور سردخانه صنعتی افغانستان تاجیکستان عراق مشهد تهران شیراز رشت اصفهان کیش قشم چابهار بندر عباس اهواز جیرفت دزفول زاهدان کرمان
لیست شهر
فهرست محتوا
نظرات محصول
9 دیدگاه برای کمپرسور سردخانه صنعتی
  1. ایرج راد

    سلام قیمت کمپرسور سردخانه بالای صفر چنده و چه مدل کمپرسوری بخرم بهتره ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام وقتتون بخیر، همانطور که می دانید قیمت ها به روز می باشد پس پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت روز کمپرسور سردخانه بامشاوران ما تماس بگیرید .
      در جواب سوال بعدی که چه مدل کمپرسوری برای سردخانه بالای صفر بخرید می توانید همه نوع کمپرسور را بگیرید و خرید کمپرسور سردخانه بالای سفر بستگی به شرایط سردخانه، شرایط آب و هوایی و موارد دیگری که سردخانه بالای صفر در آن احداث می شود دارد.

  2. محمد کاشانی

    با سلام، ممنون از توضیحات کاملتون درباره قیمت انواع کمپرسورها، برای سردخانه زیر صفر خرید چه کمپرسوری پیشنهاد میکنید ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام، وقتتون بخیر ، برای خرید کمپرسور سردخانه زیر صفر می توانید از انواع کمپرسور استفاده کنید.
      اینکه چه نوع کمپرسوری استفاده شود بستگی به مشخصات سردخانه ، محل احداث و… دارد که با تماس با کارشناسان ما می توانید از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

  3. حسین راد

    سلام، ممنون میشم قیمت موتور سردخانه برای سردخانه 500 تنی بالای صفر و بگین؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام وقتتون بخیر ، به علت به روز بودن قیمت ها ، برای گرفتن قیمت موتورسردخانه 500 تنی بالای صفر باید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید .
      قیمت انواع موتور سردخانه نیز متفاوت می باشد.

  4. علی دوستی

    سلام نحوه عملکرد کمپرسور در سردخانه های آمونیاکی چگونه است ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      با سلام ، عملکرد کمپرسور در سردخانه های آمونیاکی شبیه به سردخانه های فریونی است .
      آمونیاک در کمپرسور به صورت بخار تحت تراکم قرار گرفته است و با فشارودمای بالا وارد کندانسور می گردد.
      در کندانسور عمل تقطیر صورت گرفته و آمونیاک از حالت گاز به حالت مایع خالص در می‌آید. خروجی از کندانسور آمونیاک به رسیور تانک و مخزن آمونیاک راه می یابد.

  5. علی راد

    سلام موتور سردخانه 20 تنی ما خراب شده است و می خواهیم یه موتور سردخانه جایگزین تهیه کنیم ، چه برندی را پیشنهاد می دهید ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام موتور سردخانه یا همان کمپرسور دارای برند های مختلفی از جمله بیتزر، دانفوس و .. میباشد ، شما با توجه به نوع سردخانه باید اقدام به خرید موتور سردخانه کنید.
      پیشنهاد می کنم با همکاران ما در شرکت برودتی نیک تماس بگیرید تا برای خرید بهترین موتور سردخانه شما را راهنمایی کنند.

  6. علیرضا حسین پور

    سلام خرید کمپرسور سردخانه استوک خوب است یا نه ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام نمیتوانیم به طور قطع بگوییم که کمپرسور سردخانه دست دوم یا استوک را بخرید یا نه ، خرید کمپرسور سردخانه دست دوم بستگی به نوع کمپرسور، میزان کارکرد و سلامت کمپرسور دارد.
      حتما بازه زمانی که کمپرسور سردخانه دست دوم قادر به کار برای شما است را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کمپرسور استوک خوبی را در حال خریداری هستید.
      باز هم پیشنهاد می شود از کمپرسهای نو در تجهیزات سردخانه خود استفاده کنید.

  7. محمودپور

    سلام ، ممنون میشم بفرمایید که چه عواملی بر روی قیمت کمپرسورهای سردخانه تأثیر می‌گذارند؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام ، ظرفیت (میزان تولید یا توان کمپرسور)، نوع کمپرسور (اسکرول، پیستونی، روتاری و …)، برند و کیفیت ساخت، کارایی انرژی، ویژگی‌های فنی (مانند فشار کاری، نویز، سایز و …)، نوع گاز خنک‌کننده، قابلیت‌های کنترلی و همچنین توانایی‌های پیشرفته مانند اتوماسیون، میزان صدا و امکانات مرتبط با کنترل دما از مواردی هستند که بر قیمت کمپرسور تأثیرگذارند.

  8. امامی

    سلام یک موتور سردخانه برای سردخانه 20000 تنی میوه لازم دارم ، چه برندی از موتور سردخانه مناسب خرید است ؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام ، موتور سردخانه 20000 تنی میوه را می توانید از برند های بیتزر، دانفوس و… خریداری کنید. پیشنهاد می کنم با کارشناسان فروش ما در سایت نیک نوری تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  9. مغنی

    سلام، انواع مختلف کمپرسورهای سردخانه صنعتی چیست؟

    0
    0
    • مدیر فروشگاه Farzane Azad

      سلام ، انواع مختلف کمپرسورهای سردخانه صنعتی شامل موارد ذیل است.
      کمپرسور پیستونی:
      کمپرسور پیستونی دو مرحله‌ای: این کمپرسور دو مرحله از فشرده‌سازی مبرد را انجام می‌دهد. در هر مرحله، مبرد به صورت متوالی توسط پیستون به داخل سیلندر جذب شده و سپس فشرده می‌شود.
      کمپرسور پیستونی باز: این نوع از پیستون‌ها برای فشرده‌سازی مبرد استفاده می‌شوند و در طول عملیات، به صورت باز و بسته به داخل و خارج می‌شوند.
      کمپرسور اسکرو:
      کمپرسور اسکرو باز: این نوع از کمپرسورها از یک یا چند واحد اسکرو برای فشرده‌سازی و پخش مبرد استفاده می‌کنند.
      کمپرسور اسکرال: این نوع از کمپرسورها به صورت هرمتیک طراحی شده و غیرقابل تعمیر هستند. این کمپرسورها به عنوان یک گزینه مناسب برای سردخانه‌های کوچک در نظر گرفته می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *