مینی چیلر تراکمی هوا خنک

تضمین بهترین قیمت مینی چیلر تراکمی هوا خنک

ارسال و نصب مینی چیلر در سراسر داخل و خارج از کشور

تضمین بهترین کیفیت مینی چیلر

دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

فهرست محتوا
توضیحات محصول

مینی چیلر تراکمی هوا خنک مناسب استفاده در آپارتمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره به عنوان دستگاه تهویه مطبوع و یا در کنار تجهیزات صنعتی مختلف برای خنک سازی قسمت های مختلف دستگاه مناسب می باشد.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع مینی چیلر تراکمی هوا خنک می باشد و شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب صحیح چیلر و استعلام بهترین قیمت با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

از مینی چیلر تراکمی هوا خنک بیشتر در ساختمان ها به عنوان دستگاه تهویه مطبوع استفاده می کنند که در مقایسه با چیلر مرکزی از مزایای زیر برخوردار می باشد:

مینی چیلر تراکمی هوا خنک از استهلاک پایینی برخوردار می باشد و چون فقط در اختیار شماست استهلاک آن کاهش می یابد.

در صورت نیاز به سرویس و یا خراب شدن می توانید سریعا مشکل را حل نمایید.

هزینه برق مصرفی را بر اساس استفاده تنها خودتان پرداخت می کنید.

کیفیت هوای خنک مطلوب تری در مقایسه با چیلر مرکزی در اختیار دارید.

طرز کار مینی چیلر تراکمی هوا خنک

عملکرد مینی چیلر تراکمی هوا خنک به این صورت می باشد که مبرد درون کمپرسور یا همان موتور چیلر فشرده می شود و سپس برای خنک سازی و تبدیل مبرد به مایع به سمت کندانسور هدایت می شود و پس از تبدیل مبرد به مایع به سمت شیر انبساط هدایت می شود تا فشار مبرد را کاهش دهد و آن را به حالت ناپایداری برساند تا پس از ورود به اواپراتور آبی تمایل به تبخیر شدن پیدا کند و با دریافت گرمای نهان تبخیر خود از آب سبب خنک سازی آن شود و مبرد هم تبخیر شود.

مینی چیلر تراکمی هوا خنکآب خنک شده درون چیلر به سمت فن کویل های ساختمان هدایت می شود و فن کویل ها با عبور هوا از روی کویل هایی که آب خنک در آن جریان دارد گرمای محیط را به آب منتقل می کنند و آب مجدد به سمت اواپراتور چیلر منتقل می شود و این چرخه ادامه می یابد.

جهت خرید مینی چیلر به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

تجهیزات مینی چیلر تراکمی هوا خنک

در ساخت و تولید مینی چیلر ها از تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده می شود که در ادامه به برخی از مهمترین تجهیزات آن اشاره میکنیم.

کمپرسور مینی چیلر تراکمی هوا خنک

در ساخت مینی چیلر تراکمی هوا خنک معمولا از کمپرسور های اسکرال استفاده می کنند این کمپرسور ها راندمان بالایی دارند و صدا کمتری در مقایسه با دیگر کمپرسور ها تولید می کنند این دسته از کمپرسور ها دارای طراحی هرمتیک می باشند و امکان تعمیر آنها وجود ندارد ولی احتمال خرابی این دسته از کمپرسور ها بسیار پایین می باشد مخصوصا اگر از برندهای نعروف کمپرسور چون بیتزر، دانفوس و کوپلند در ساحت چیلر استفاده نمایید.

مینی چیلر تراکمی هوا خنککنترل ظرفیت کمپرسورهای اسکرال به خوبی انجام می شود و سبب می شود که راندمان و طول عمر چیلر افزایش یابد.

جهت آشنایی با تمامی مدل های چیلر تراکمی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر تراکمی مراجعه نمایید.

اویل سپراتور مینی چیلر تراکمی هوا خنک

در سیکل تبرید مینی چیلر تراکمی هوا خنک باید از اویل سپراتور استفاده نمود تا روغن کمپرسور در سراسر سیکل تبرید پخش نشود این دستگاه وظیفه دارد تا روغن مخلوط شده با مبرد را جدا نماید و سپس روغن را به کمپرسور منتقل نماید عملکرد صحیح این قطعه سبب می شود که راندمان سیکل تبرید با مشکل مواجه نشود و عملیات کاهش دمای آب چیلر به درستی انجام شود.

یکی از برندهای معروف چیلر که کیفیت بسیار بالایی دارد چیلر های نیک می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع چیلر به صفحه مینی چیلر نیک مراجعه نمایید.

کندانسور مینی چیلر تراکمی هوا خنک

مینی چیلر تراکمی هوا خنک مجهز به کندانسور هوایی می باشد و دلیل نامگذاری چیلر هوا خنک بر اساس نوع کندانسور می باشد کندانسوره ای هوا خنک دارای یک یا چند فن می باشند که بر روی یک کویل قرار گرفته است و هوای گرم روی سطح کویل را به بیرون منتقل می نماید تا ضریب انتقال حرارت افزایش یابد.

قیمت کندانسور هوایی در مقایسه با کندانسورهای آبی کمی بیشتر می باشد و همچنین کندانسور های هوایی مصرف انرژی بیشتری دارند اما به دلیل پایین بودن هزینه های تعمیر و نگهداری آن و خرابی کمتر آن باعث شده است که چیلر های هوایی محبوبیت بیشتری داشته باشند.

مینی چیلر تراکمی هوا خنک

مینی چیلرها در ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید می شوند و شما می توانید برای نمونه به صفحه قیمت مینی چیلر 8 تن مراجعه نمایید.

شیر انبساط مینی چیلر تراکمی هوا خنک

شیر انبساط مینی چیلر قبل از اواپراتور نصب می شود شیر انبساط یا اکسپنشن ولو وظیفه کاهش فشار مبرد را بر عهده دارد. شیرهای انبساط در مدل های مختلفی تولید می شوند که دو نمونه برقی و ترمودینامیکی آن بیشترین کاربرد را در ساخت مینی چیلر تراکمی هوا خنک دارند.

اواپراتور مینی چیلر تراکمی هوا خنک

اواپراتور تمامی چیلر ها از نوع آبی می باشد که معمولا از دو مدل رایج پوسته و لوله یا صفحه ای می باشند این اواپراتور ها وظیفه جذب گرمای آب را بر عهده دارند به این صورت که مبرد پس از عبور از اکسپنشن ولو در حالت ناپایداری قرار دارد و با جذب گرمای نهان تبخیر خود از آب که به صورت غیر مستقیم با هم در تماس می باشند تبخیر شده و سپس از اواپراتور خارج می شود.

مینی چیلر تراکمی هوا خنک

چیلر ها را می توان بر اساس کاربرد آن نیز دسته بندی نمود و به دو دسته کلی خانگی و صنعتی تقسیم نمود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلر صنعتی بر روی لینک آن کلیک نمایید.

نحوه عملکرد مینی چیلر هوا خنک

مینی چیلرهای هوا خنک دارای سیکل تبرید تراکمی می باشند و دارای تجهیزاتی چون کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و چندین قطعه دیگر می باشند که کاربرد و عملکرد برخی از آنها را در ادامه توضیح می دهیم.

در مینی چیلر هوا خنک گاز مبرد ابتدا درون کمپرسور فشرده می شود و سپس به سمت کندانسور هدایت می شود. درون کندانسور دمای گاز مبرد کاهش می یابد و از حالت گاز به مایع تبدیل می شود و سپس از کندانسور خارج می شود.

مایع مبرد به سمت اواپراتور هدایت می شود تا گرمای محیط را جذب نماید ولی قبل از ورود به اواپراتور ابتدا از شیر انبساط عبور می نماید و دچار افت فشار شدیدی می شود و درون اواپراتور تمایل به تبخیر شدن پیدا می کند و مایع مبرد با دریافت گرمای نهان تبخیر خود محیط اطراف از حالت مایع به گاز تبدیل می شود.

تبادل حرارت درون اواپراتور بین مایع مبرد و سیال ثانویه که آب می باشد انجام می شود و در این فرایند دمای آب کاهش می یابد و از آب خنک در تجهیزات تهویه مطبوع مانند فن کویل و هواساز یا در تجهیزات صنعتی برای کاهش دمای قطعات استفاده می شود.

ویژگی های مینی چیلر تراکمی هوا خنک

یکی از مهمترین ویژگی های مینی چیلر تراکمی هوا خنک مصرف انرژی پایین آن می باشد این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای کولر های گازی می باشد به این دلیل که هزینه برق مصرفی شما را تا 50 درصد کاهش می دهد. دلیل مصرف پایین برق مینی چیلر تراکمی هوا خنک استفاده از اواپراتور آبی و یکپارچگی کل سیستم تبرید تراکمی می باشد.

مینی چیلر تراکمی هوا خنک استهلاک پایینی دارد به همین دلیل هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین می باشد.

مینی چیلرها دارای طراحی کامپکت می باشند و ابعاد بسیار کوچکی دارند به همین دلیل می توان آنها را در هر مکانی نصب و راه اندازی نمود.

انواع مینی چیلر تراکمی هوا خنک

کاربرد مینی چیلر تراکمی هوا خنک

مینی چیلر تراکمی هوا خنک کاربرد فراوانی در صنایع و همچنین کاربردهای خانگی دارد که در ادامه این موارد را توضیح می دهیم.

یکی از کاربردهای مینی چیلر تراکمی هوا خنک استفاده از آن به عنوان سیستم تهویه مطبوع می باشد به این صورت که چیلر تولید آب خنک می نماید و از آن در تجهیزاتی مانند فن کویل و هوا ساز برای کاهش دمای محیط استفاده می نمایند.

کاربرد دیگر مینی چیلر تراکمی هوا خنک استفاده از آن در صنعت پزشکی می باشد و از این نوع چیلر برای خنک نمودن قطعات تجهیزات پزشکی مانند دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی و غیره استفاده می شود.

از مینی چیلر در صنایع دیگر برای خنک نمودن تجهیزات صنعتی نیز استفاده می شود و همچنین از مینی چیلر تراکمی هوا خنک در کنار دستگاه تزریق پلاستیک برای خنک نمودن سریع محصول استفاده می شود تا سرعت کار دستگاه افزایش یابد.

مشخصات مینی چیلر تراکمی هوا خنک

مینی چیلر های تراکمی هوا خنک معمولا در ظرفیت های 2 الی 10 تن طراحی و تولید می شوند و دارای تجهیزات و قطعات مختلفی می باشد که بر اساس تصمیم تولید کننده این قطعات انتخاب می شوند که در ادامه به بررسی این قطعات می پردازیم.

در ساخت همه مینی چیلرهای تراکمی هوا خنک سه دستگاه کمپرسور، کندانسور و اواپراتور وجود دارد و در اینجا قصد داریم شما را با چند قطعه دیگر که در ساخت مینی چیلرها استفاده می شود آشنا نماییم.

اویل سپراتور یکی از قطعات مهمی می باشد که در ساختار چیلرها استفاده می شود این قطعه مخلوط روغن و گاز خروجی از کمپرسور را تفکیک می نماید و از ورود روغن به سیکل تبرید جلوگیری می نماید تا راندمان مینی چیلر تراکمی هوا خنک کاهش نیابد.

یکی دیگر از قطعات اندازه گیری که در ساختار مینی چیلر تراکمی هوا خنک استفاده می شود های اند لو می باشد که فشار گاز و روغن سیستم را بررسی می نماید و از آسیب رسیدن به کمپرسور جلوگیری می نماید به همین دلیل قطعه بسیار کاربردی در سیکل تبرید تراکمی می باشد.

در سیکل تبرید تراکمی چیلر از سایت گلاس برای بررسی وضعیت سیال ها استفاده می شود و می توان وضعیت مبرد و روغن کمپرسور را با استفاده از این قطعه کنترل نمود و در صورتی که مشکلی به وجود آمد از آن مطلع شوید.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با چیلرهای هوا خنک و استعلام قیمت آنها به صفحه قیمت چیلر هوا خنک مراجعه نمایید.

مزایای مینی چیلر تراکمی هوا خنک

  • راندمان بالا
  • ابعاد کوچک
  • استهلاک پایین
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  • مصرف انرژی بهینه
  • قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف

خرید مینی چیلر تراکمی هوا خنک

برای خرید این محصول شما باید به مراکزی مراجعه نمایید که مینی چیلر تراکمی هوا خنک را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می نمایند و همچنین از اصالت برند محصول اطمینان کافی داشته باشید.

مینی چیلر تراکمی هوا خنک نیک

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر و مینی چیلر های تراکمی می باشد و شما می توانید خرید خود را با اطمینان کافی از این مجموعه انجام دهید و همچنین از مشاوره تخصصی کارشناسان ما برای برآورد ظرفیت مورد نظر و انتخاب چیلر مناسب با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی بهترین خرید را تجربه نمایید.

یکی از تجهزات اصلی مینی چیلر ها تابلو برق چیلر می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این دستگاه به صفحه تابلو برق چیلر مراجعه نمایید.

قیمت مینی چیلر تراکمی هوا خنک

مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت مینی چیلر تراکمی هوا خنک ظرفیت آن می باشد که با افزایش ظرفیت قیمت مینی چیلر هم افزایش می یابد ظرفیت مینی چیلر تراکمی هوا خنک را بر اساس تن مشخص می کنند که معمولا ظرفیت مینی چیلر ها بین 2 الی 10 تن می باشد البته این میزان ممکن است در شرکت های مختلف متفاوت باشد.

عوامل دیگری چون کیفیت کندانسور و اواپراتور، برند کمپرسور، برند قطعات و طراحی بدنه هم در قیمت مینی چیلر تراکمی هوا خنک تاثیر گذار می باشد که برای خرید این محصول باید به تمامی این جزئیات دقت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه چیلر مراجعه نمایید.

فهرست محتوا
نظرات محصول
نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی چیلر تراکمی هوا خنک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *