مقالات

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام در مشهد

دستگاه بستنی نیکنام یکی از برترین برندهای ارائه دهنده بستنی ساز قیفی می باشد و نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام به صورت انحصاری صنایع برودتی نیک نوری می باشد. شما می توانید برای خرید دستگاه بستنی ساز قیفی و بار سفت کن نیک به صورت مستقیم با این مجموعه در ارتباط باشید.

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام محصولات متنوع این کارخانه را با تضمین بهترین قیمت و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می نماید. شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب و خرید دستگاه بستنی نیکنام و استعلام بهترین قیمت دستگاه بستنی ساز نیکنام با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد که در ادامه به بررسی برخی از این مدل ها می پردازیم.

انواع دستگاه بستنی نیکنام

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام مدل های مختلف این دستگاه را ارائه نموده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود دستگاه مناسبی را انتخاب نمایید.

دستگاه بستنی قیفی نیکنام

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام در دو مدل دلارام و TM1600 طراحی و تولید می شود که دستگاه TM1600 از جدید ترین و قوی ترین دستگاه های بستنی قیفی نیکنام در بازار می باشد.

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام

این دستگاه در ظرفیت های مختلفی از 250 تا 600 بستنی قیفی (75 گرمی) در ساعت تولید می نماید و دارای کمپرسور های تک فاز و سه فاز با توان های مختلفی می باشد. کمپرسور های استفاده شده در ساخت دستگاه بستنی ساز قیفی دلارام از برند بیتزر یا دورین می باشد که کیفیت ساخت بالایی دارد.

هنگام خرید این محصول از نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام به نوع کمپرسور و برق مورد نیاز دستگاه توجه نمایید. اهمیت به این دو مورد از دو نظر مهم می باشد.

نمایندگی دستگاه بستنی قیفی نیکنام در مشهد

ابتدا به نوع و میزان برق مورد نیاز دستگاه توجه نمایید به این دلیل که دستگاه های سه فاز امکان راه اندازی با برق تک فاز را ندارند و باید برای آن ها برق سه فاز با ولتاژ مناسب آماده نمایید. همچنین جریان مصرفی دستگاه های تک فاز و سه فاز باید متناسب با کنتر برق محل نصب دستگاه بستنی ساز باشد تا آمپر برق مصرفی دستگاه تامین شود.

مورد دومی که باید به آن توجه نمایید نوع کمپرسور دستگاه بستنی ساز قیفی می باشد. این محصول با کمپرسور های هرمتیک و سمی هرمتیک طراحی و تولید می شود که کمپرسور های سمی هرمتیک امکان سرویس و تعمیر آسانی دارند در حالی که مدل هرمتیک به راحتی قابل تعمیر نمی باشد و در اغلب اوقات تعمیر نمی شود.

برای خرید این محصول از نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام می توانید قیمت دستگاه های بستنی ساز نیکنام را با یکدیگر مقایسه و بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید خرید خود را نهایی نمایید.

دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل TM1600

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام این دستگاه را در دسته بستنی ساز های حرفه ای قرار می دهد. دستگاه فوق توانایی تولید 800 بستنی قیفی در ساعت را دارد. بستنی ساز قیفی TM1600 دارای کمپرسور پیستونی 3 اسب می باشد و نیاز به برق 3 فاز دارد. برای کاهش مصرف انرژی این دستگاه به یک کمپرسور 1.8 اسب بخاری مجهز شده است که از آن برای نگهداری بستنی در دمای مطلوب استفاده می شود.

این دستگاه دارای پنل دیجیتال برای مدیریت دقیق دما و عملکرد دستگاه می باشد که به شما این امکان را می دهد تا محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت تولید نمایید. نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام این دستگاه را متناسب با نوع کسب و کار و مشتری که دارید به مجموعه های بزرگ و کوچک پیشنهاد می نماید به این دلیل که دستگاهی فوق العاده می باشد.

از مزایای این دستگاه می توان به سیستم شستشو آن اشاره نمود که با استفاده از آن می توانید داخل دستگاه را در کمتری از 5 دقیقه شستشو دهید.

از دیگر ویژگی های بستنی ساز قیفی نیکنام مدل TM1600 می توان به وجود کانال هدایت هوای گرم کندانسور آن اشاره نمود که باعث عملکرد بهتری دستگاه و افزایش عمر کندانسور منجر می شود.

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام مشهد

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل TM1600 در مقایسه با سایر محصولات مشابه بیشتر می باشد ولی ارزش خرید آن با توجه به امکانات و ظرفیتی که دارد بیشتر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بستنی قیفی نیکنام به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مراجعه نمایید.

دستگاه بار سفت کن بستنی نیکنام

دستگاه بار سفت کن نیکنام نیز در مدل ها و ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید می شود. قیمت این محصول در نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام با توجه به ظرفیت دستگاه مشخص می شود.

دستگاه بار سفت کن بستنی نیکنام توانایی تولید 20 الی 120 کیلوگرم بستنی را در ساعت دارد و مجهز به کمپرسور های 1.8 اسب تا 7.5 اسب بخار می باشد. این دستگاه با استفاده از کندانسور های هوایی و آبی تولید می شود که عامل بسیار مهمی در خرید این دستگاه می باشد و باید هنگام خرید از نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام در این زمینه اطلاعات کاملی کسب نمایید.

برق مورد نیاز این دستگاه با توجه به ظرفیتی که دارد می توان تک فاز یا سه فاز باشید که در مدل های با ظرفیت بالا نیاز به برق سه فاز می باشد و ولتاژ مورد نیاز دستگاه باید تامین شود.

به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید حتما از مشاوره کارشناسان دفتر نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام استفاده نمایید.

خرید دستگاه بستنی نیکنام از نمایندگی

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام به شما پیشنهاد می نماید که برای کسب و کار خود از این محصول استفاده نمایید.

نمایندگی بستنی ساز نیکنام در مشهد

برتری دستگاه بستنی ساز نیکنام

نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام برتری های این دستگاه را در زیر معرفی می نماید.

  • استفاده از کمپرسور های آلمانی و ایتالیایی از برندهای معروف بیتزر و دورین
  • استفاده از شیرآلات و کنترلجات بسیار دقیق دانفوس و کستل
  • راندمان بالای دستگاه و عملکرد دقیق
  • استهلاک پایین دستگاه که سبب افزایش عمر مفید بستنی ساز می شود
  • مجهز به کندانسور و اواپراتور نیک که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشند.
  • دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر در ایران
  • سابقه درخشان و طولانی حضور بستنی ساز های نیکنام در بازار

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه های بستنی ساز و استعلام قیمت آنها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت دستگاه بستنی قیفی مراجعه نمایید.

سوالات متداول
شما فروش اقساطی دستگاه بستنی نیکنام هم دارید ؟

در نمایندگی فروش دستگاه بستنی ساز نیکنام فروش به صورت نقدی می باشد و در حال حاضر به دلیل نوسان قیمت ها امکان فروش اقساطی دستگاه بستنی ساز نیکنام را نداریم.

نمایندگی دستگاه بستنی ساز نیکنام در تبریز هم دارید ؟

ما در حال حاضر نمایندگی فروش دستگاه بستنی ساز نیکنام در تبریز نداریم. اما امکان ارسال دستگاه از تهران را داریم و می توانیم دستگاه مورد نظر شما را سریعا به آدرس شما در تبریز ارسال نماییم.

نمایندگی دستگاه بستنی ساز نیکنام در اصفهان هم دارید ؟

ما در حال حاضر نمایندگی فروش دستگاه بستنی ساز نیکنام در اصفهان نداریم. اما امکان ارسال دستگاه از تهران را داریم و می توانیم دستگاه مورد نظر شما را سریعا به آدرس شما در اصفهان ارسال نماییم.

دستگاه بستنی قیفی نیکنام چه مدل‌هایی را تولید می‌کند؟

دستگاه بستنی قیفی نیکنام دو مدل دلارام و TM1600 را طراحی و تولید می‌کند.

نحوه ارسال بستنی ساز از نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام به شهرستان ها به چه صورت می باشد ؟

در نمایندگی دستگاه بستنی قیفی نیکنام دستگاه به صورت بسیار دقیقی بسته بندی می شود تا در حمل و نقل به آن آسیبی وارد نشود. 

هزینه ارسال دستگاه بستنی قیفی نیکنام بر اساس فاصله شما از دفتر مرکزی محاسبه می شود و امکان ارسال از دو دفتر شهر تهران و مشهد به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

دیدگاهی در مورد “نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام
  1. آواتار احمدسادات احمدسادات گفت:

    باسلام بارسفت سه فاز برند نیکنام کم کار میخواسنم شمادارین

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      بله موجود هست
      هر نوع دستگاه بستنی ساز نیکنام از جمله دستگاه های بستنی قیفی نیکنام و دستگاه های بار سفت کن در ظرفیت ها و مدل های مختلف در نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام مشهد موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت دستگاه ها و خرید با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و یا در چت آنلاین سایت برای ما پیام بفرستید تا با شما تماس بگیریم.

  2. آواتار محمود شیرازی محمود شیرازی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید این سوال رو میپرسم ولی اگه میشه بفرمایید نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام در مشهد چه برتری نسبت به سایر فروشگاه های ارائه دهنده این دستگاه دارد ؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام این دستگاه را تضین بهترین قیمت به شما ارائه می دهد و همچنین شما از گارانتی و اصالت برند دستگاه و قطعات استفاده شده در آن کاملا مطمئن خواهید بود در حالی برخی از فروشندگان برای کاهش قیمت دستگاه برخی از تجهیزات اصلی دستگاه را تعویض و دستگاه را با قیمت کمتری ارائه می دهند و شما باید به این موارد کاملا دقت نمایید.
      همچنین نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام برای شما مشاوره تخصصی رایگان در نظر گرفته است تا شما بتوانید این دستگاه را کاملا متناسب با نیاز و شرایط خود خریداری نمایید.
      در صورتی که نیاز به راهنمایی و سوالات بیشتری داشتید خوشحال می شویم که شما را یاری نماییم.

  3. آواتار ولی شراهی ولی شراهی گفت:

    سلام
    روز بخیر
    نمایندگی فروش دستگاه بستنی نیکنام در چابهار هم شما هستید ؟
    برای خرید دستگاه بستنی نیکنام در چابهار چه اقدامی باید انجام دهیم ؟

    1. آواتار امین محمد قلم دست ( مدیر سایت ) امین محمد قلم دست ( مدیر سایت ) گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      ما نمایندگی دستگاه بستنی نیکنام در چابهار نیز هستیم و شما می توانید برای خرید دستگاه بستنی ساز نیکنام در چابهار با کارشناسان ما در ارتباط باشید و دستگاه بستنی ساز متناسب با نیاز خود را از ما خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *