ساندویچ پانل

هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل

هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل

هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل بر اساس طرح و نقشه ویلا متفاوت می باشد اما نکته ای که بسیار مهم می باشد کیفیت ساخت بالای این سازه می باشد و ساخت ویلا با ساندویچ پانل سبب افزایش عمر مفید ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود که البته مزایای بسیار بیشتری نیز دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل به عوامل مختلفی بستگی دارد که بر اساس شرایط جغرافیایی و نیازهای شما تغییر می نماید که در ادامه مراحل ساخت ویلا با ساندویچ پانل را توضیح می دهیم و برای برآورد هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل اطلاعات کاملی کسب می نمایید.

صنایع برودتی نوری از مجریان متخصص در این زمینه می باشد و شما می توانید برای استعلام هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

روش ساخت ویلا با ساندویچ پانل

برای ساخت ویلا با ساندویچ پانل مراحل مختلفی وجود که اولین مرحله آن ایجاد زیر ساخت مناسب می باشد سازه های ساندویچ پانل همانند دیگر سازه ها نیاز به فوندانسیون و اسکلت آهنی دارد. پس از ساخت اسکلت سازه بر اساس نقشه و استاندارد های لازم بر روی اسکلت فلزی پروفیل هایی نصب می شود که می توان ساندویچ پانل را بر روی آن ها پیچ نمود و این پروفیل ها باید با فاصله مناسب و با دقت بالا به اسکلت متصل شوند تا در مرحله نصب ساندویچ پانل مشکلی ایجاد نشود.

ساخت ویلا با ساندویچ پانل

پس از ایجاد زیر ساخت مناسب نوبت به نصب ساندویچ پانل ها می رسد همانطور که می دانید ساندویچ پانل ها در دو مدل سقفی دیواری تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و تفاوت های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ساندویچ پانل های دیواری با استفاده از پیچ سر مته واشر دار بر روی پروفیل ها پیچ می شود و فاصله هر پیچ از یکدیگر نباید از 1 متر مربع بیشتر شود رعایت موارد فوق در هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد اما هرچه دقیق تر انجام شود مقاومت سازه افزایش می یابد.

برای نصب پانل ها باید با استفاده از نبشی و ناودانی مناسب در بخش های لازم سازه استفاده شود و همچنین درز های باقی مانده را با استفاده از فوم عایق و چسب مخصوص بپوشانیم تا از نفوذ رطوبت و حرارت به داخل و خارج از محیط جلوگیری شود.

در ساخت سقف سازه از ساندویچ پانل های سقفی استفاده می شود و این پانل ها که به صورت اورلب تولید شده اند باید همپوشانی خوبی داشته باشند و همچنین درز گیری دقیقی انجام شود چون سقف بیشتر در معرض عوامل جوی قرار دارد باید با دقت بالاتری اجرا شود. در ساخت سقفی ویلا با ساندویچ پانل باید شیب بندی مناسبی انجام شود تا آب به خوبی هدایت شود و در آبرو ها جریان داشته باشد.

انواع ساندویچ پانل

همانطور که در بالا اشاره نمودیم ساندویچ پانل ها در دو مدل سقفی و دیواری طراحی و تولید می شوند که هر کدام تنوع بالایی دارند و در ادامه توضیح مختصری در زمینه هر کدام به شما ارائه می نماییم و این طراحی های مختلف در هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری در مدل های مختلفی تولید می شوند این دسته بندی بر اساس ضخامت، دانسیته و نوع عایق، ضخامت و جنس ورق، شکل ظاهری و رنگ آن انجام می شود.

هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل سقفی

با افزایش ضخامت و دانسیته عایق و ضخامت ورق مقاومت فشاری ساندویچ پانل افزایش می یابد همچنین شکل ظاهری و طرح روی ساندویچ پانل تاثیر بسزایی در مقامت فشاری آن ایجاد می نماید. ساندویچ پانل ها در مدل های مختلفی چون صاف، مینیاتوری، کلاسیک، پیچ مفخی و غیره تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها شکل ظاهری متفاوتی دارند و بر اساس سلیقه انتخاب می شوند که نوع ساندویچ پانل دیواری در هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد.

ساندویچ پانل سقفی

این نوع ساندویچ پانل مقاومت فشاری بالایی دارد و دلیل آن هم طراحی ذوزنقه ای سطح آن می باشد که به آن گام می گویند ساندویچ پانل های سقفی به صورت 3گام، 4 گام و 5 گام تولید می شوند که با افزایش این گام ها مقاومت فشاری آن افزایش می یابد این نوع ساندویچ پانل نیز در ضخامت و دانسیته متفاوت تولید می شود که بر اساس نیاز انتخاب می شود.

قیمت ساندویچ پانل سقفی بیشتر از ساندویچ پانل دیواری می باشد به همین دلیل هرچه متراژ ساندویچ پانل سقفی مصرفی در ساخت ویلا افزایش یابد هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل بیشتر می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

خانه پیش ساخته ساندویچ پانلی

مزایای ساخت ویلا با ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها با برتری هایی که نسبت به مصالح ساختمانی قدیمی دارند باعث می شود که سازه شما خصوصیات خاصی داشته باشد که در زیر به برخی از مزایای ساخت ویلا با ساندویچ پانل اشاره می نماییم که این عومل در هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل تاثیر گذار می باشد.

کاهش مصرف انرژی: ساندویچ پانل عایق بسیار قوی حرارت بوده و از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید به همین دلیل از ورود و خروج حرارت به داخل ساختمان جلو گیری می نماید و شما می توانید کمترین میزان انرژی دمای محیط ویلای خود را به شرایط ایده آل برسانید.

نصب سریع و آسان: ساندویچ پانل مانند دیواری پیش ساخته می باشد و در کارخانجات تولید می شود و در محل اجرا نصب می شود که سبب افزایش سرعت ساخت ویلا می شود.

ضد زلزله: ساندویچ پانل بسیار سبک می باشد و به همین دلیل در برابر زلزله مقاوم می باشد و از سوی دیگر سازه ساندویچ پانل به صورت یکپارچه به هم متصل می باشد و در مقابل زلزله ایمن می باشد.

ضد حریق: با پیشرفت تکنولوژی ساندویچ پانل های جدیدی تولید شد که نسوز یا به اصطلاح دیر سوز می باشند و برای سوزاندن آن نیاز به دمای بسیار بالایی می باشد به همین دلیل در مقابل آتش سوزی مقاوم شده اند که هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل نسوز کمی افزایش می یابد.

عایق آب و رطوبت: این سازه کاربرد فراوانی در مناطق شمالی کشور دارد چون از نفوذ آب و رطوبت به محیط داخل جلوگیری می کند.

  • کاملا بهداشتی و قابل شستشو
  • طول عمر بالا
  • عایق صوتی
  • ضدقارچ و کپک
  • مقاوم در برابر باد
  • مقاومت فشاری بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی
  • دارای مقاومت شیمیایی

پس از بررسی موارد فوق متوجه می شوید که هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل توجیه اقتصادی بالایی دارد و بهتر است که ساخت همه سازه ها با استفاده از این محصول نوین انجام شود.

ساخت ویلا با ساندویچ پانل | ویلا کنار دریا

به دلیل ویژگی هایی که در بالا ذکر شد ساخت ویلا با ساندویچ پانل عملی بسیار اصولی می باشد به این دلیل که ویلا شما کیفیت ساخت بالایی خواهد داشت و مشکلات مصالح ساختمانی قدیمی را برای شما ایجاد نخواهد کرد و همچنین عمر مفید سازه شما افزایش می یابد.

هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل کنار دریا به صورت عادی تفاوتی با دیگر اقلیم ها ندارد مگر اینکه نیاز به پایه ریزی خاصی برای ساخت اسکلت ساختمان باشد.

ساخت ویلا با ساندویچ پانل در شمال

هزینه ساخت ویلای ارزان قیمت و فوری با ساندویچ پانل

بر اساس توضیحاتی که در اینجا ارائه نمودیم متوجه شدین که ساخت ویلا با ساندویچ پانل سرعت کار را افزایش می دهد و همچنین سازه ویلا شما بسیار منحصر به فرد می شود و باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری شما می شود شاید هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل کمی بیشتر از شیوه های سنتی و قدیمی باشد ولی در طولانی مدت اثرات مثبت خود را نشان می دهد. حال شما می توانید جهت کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه و استعلام هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل با کارشناسان فنی ما از طریق شماره های درج شده در پایین سایت تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها و عوامل تاثیر گذار در هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “هزینه ساخت ویلا با ساندویچ پانل

  1. آواتار حامدیان حامدیان گفت:

    سلام، اگر از ساندویچ پانل برای ساخت دیوارها و سقف استفاده شود چه تاثیراتی بر هزینه ساخت ویلا دارد ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، موارد ذیل از تاثیرات ساخت ویلا با ساندویچ پنل است:
      کاهش زمان ساخت:
      ساندویچ پانل: با اجرای ساندویچ پانل‌ها، زمان ساخت و نصب دیوارها و سقف به شدت کاهش می‌یابد. این امر می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های نیروی کاری و اجاره تجهیزات شود.
      کاهش هزینه‌های انرژی
      ساندویچ پانل: به دلیل خواص حرارتی عالی ساندویچ پانل‌ها، از هزینه‌های گرمایش و سرمایش نیز می‌توان به شدت کاست. این می‌تواند به توسعه پایدار و بهره‌وری انرژی کمک کند.
      کاهش هزینه‌های ساخت و مصرف مواد:
      ساندویچ پانل: ساختار سبک و استفاده از مواد با کیفیت در ساندویچ پانل‌ها می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های مصرف مواد و نیز حمل و نقل آنها شود.
      افزایش عمر مفید ویلا:
      ساندویچ پانل: به دلیل ساختار مقاوم و مستحکم ساندویچ پانل‌ها، می‌توانند عمر مفید ویلا را افزایش دهند و نیاز به تعمیرات و نگهداری مکرر را کاهش دهند.
      آسانی در اجرا و نصب:
      ساندویچ پانل: نصب سریع و آسان ساندویچ پانل‌ها به کاهش هزینه نیروی کاری و نیز زمان نصب کمک می‌کند.
      به طور کلی، استفاده از ساندویچ پانل‌ها می‌تواند هزینه‌های ساخت ویلا را به شدت کاهش دهد و همچنین به افزایش کیفیت ساخت و انرژی‌های تجدیدپذیر کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *