چیلر

چیلر برای منزل مسکونی | ویلا

خرید چیلر مسکونی

چیلر یکی از بهترین تجهیزات برای تهویه مطبوع منازل مسکونی می باشد. چیلر برای منزل مسکونی باید بر اساس محاسبات و بررسی های دقیقی انتخاب شود و ما در اینجا قصد داریم شما را در خرید چیلر ساختمان مسکونی یا خرید چیلر برای ویلا راهنمایی کنیم. همچنین به سوال “چیلر ساختمان چیست” پاسخ دقیقی بدهیم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر برای منزل مسکونی، ساختمان ها و ویلا ها می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و آشنایی با انواع چیلر ها فراهم آورده است. شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر مسکونی و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

چیلر برای ویلا

چیلر ساختمان چیست ؟

چیلر منزل مسکونی بخشی از دستگاه تهویه مطبوع می باشد که وظیفه تامین آب خنک برای تجهیزاتی چون فن کویل یا هوا ساز را بر عهده دارد.

چیلر ها به دو دسته کلی جذبی و تراکمی تقسیم می شوند که برای منازل مسکونی معمولا از چیلرهای تراکمی استفاده می نمایند. به این دلیل که چیلر های جذبی ابعاد بزرگی دارند و تنها در ساختمان هایی کاربرد دارند که دارای ژنراتور چیلر برای دستگاه دیگری نیز استفاده می شود. ولی چیلرهای تراکمی ابعاد کوچکی دارند و مناسب استفاده در منازل می باشند. در اینجا قصد داریم شما را با این دسته از چیلر برای منزل مسکونی آشنا نماییم.

چیلرهای تراکمی دارای سه بخش اصلی کمپرسور، کندانسور و اواپراتور می باشند که تشکیل یک سیکل تبریدی را می دهند. در این سیکل تبرید مبرد در گردش می باشد و گرمای آب را در قسمت اواپراتور جذب و در قسمت کندانسور به محیط بیرون منتقل می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اواپراتورها و خرید این دستگاه به صفحه قیمت اواپراتور نیک مراجعه نمایید.

مبرد های استفاده شده در چیلرهای تراکمی دارای مدل های مختلفی می باشند. که با پیشرفت تکنولوژی مبردهای نسل جدید تری به بازار ارائه شده اند. مشکل اساسی مبردهای نسل قدیم اثرات زیست محیطی آنها، شامل گرمایش زمین و نابودی لایه اوزون می باشد که در مبردهای نسل جدید این مشکلات بسیار کاهش یافته است. اما قیمت تجهیزات و گازهای نسل جدید کمی بیشتر می باشد.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با قطعات و تجهیزات استفاده شده در چیلر برای منزل مسکونی به صفحه قیمت قطعات چیلر مراجعه نمایید.

چیلر ساختمان مسکونی

از چیلر برای منزل مسکونی جهت کنترل دمای محیط خانه و افزایش سطح رفاه ساکنین استفاده می شود. این محصول به دو صورت سرمایشی و یا سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود که می توان از آنها در همه فصل های سال استفاده نمود.

مزایای خرید چیلر ساختمانی

خرید چیلر برای ساختمان ها مزایای فراوانی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم.

مصرف انرژی و راندمان : 

چیلر در مقایسه با سایر تجهیزات برودتی که دارای سیکل تبرید تراکمی می باشند راندمان بالاتری دارد. به همین دلیل مصرف انرژی شما را تا حدود 30 الی 40 درصد کاهش می دهد که تاثیر بسزایی در هزینه برق مصرفی شما دارد.

کیفیت هوای محیط :

چیلرها هوای محیط را به صورت یکسان کاهش یا افزایش می دهند و همچنین باعث افزایش بیش از حد رطوبت و یا خشک شدن محیط نمی شوند. به همین دلیل هوای مطلوب و دلپذیری را در محیط ایجاد می کند که سبب افزایش رفاه و آسایش افراد خانه می شود.

انواع چیلر برای ساختمان های مسکونی

همانطور که اشاره نمودیم چیلر برای منزل مسکونی از نوع تراکمی می باشد. اما چیلر های تراکمی خود به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه قصد داریم هر کدام را برای شما شرح دهیم.

چیلر هوا خنک برای منزل مسکونی

چیلر هوا خنک بهترین چیلر برای منزل مسکونی می باشد. به این دلیل که استهلاک پایینی دارد و کمتر نیاز به تعمیر و سرویس دارد. از این رو دردسر کمتری برای مصرف کنندگان دارد به همین دلیل بسیار محبوب می باشد.

یکی از برترین کمپانی های ارائه دهنده چیلر در ایران شرکت برودتی نیک نوری می باشد و شما می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات این کمپانی به صفحه چیلر نیک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر مسکونی آب خنکاین نوع چیلر منزل مسکونی مجهز به کندانسور هوایی می باشد که برای خنک نمودن گاز مبرد از هوای محیط استفاده می نماید. این دستگاه در ابعاد و ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید می شود که پاسخگو تمام نیازهای خانگی و صنعتی می باشد.

از این چیلر برای منزل مسکونی در مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود و تنها در مناطق با شرایط آب و هوایی گرم و خشک راندمان این نوع چیلر بسیار کاهش می یابد. برای کاهش هزینه های انرژی و هزینه اولیه خرید چیلر برای منزل مسکونی پیشنهاد می شود که از چیلر آبی استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع چیلرها به صفحه محصول چیلر تراکمی هوا خنک مراجعه نمایید.

چیلر آب خنک برای منزل مسکونی

چیلر آب خنک راندمان بسیار بالایی دارد و دلیل آن هم وجود کندانسور آبی در ساختار آن می باشد این دسته از کندانسور های به دلیل استفاده از آب برای خنک سازی مبرد عملکرد بهتری دارند. همچنین به دلیل عدم وجود فن بر روی کندانسور مصرف انرژی این چیلر کمتر از چیلر های هوایی می باشد. اگر آب مورد نیاز کندانسور چیلر را بتوان از منابع آزاد آبی تامین نمود راندمان آن بسیار افزایش و مصرف انرژی آن کاهش می یابد.

کندانسور آبی استفاده شده در ساختار چیلر آبی به دلیل وجود جریان دائمی آب با کیفیت پایین نیاز به سرویس دوره ای و منظم دارد آبی که در کندانسور گردش می کند سبب رسوب و فرسایش کندانسور می شود که راندمان دستگاه را کاهش می دهد. برای جلوگیری از این مشکل باید کندانسور را شستشو و سرویس نمود تا عملکرد چیلر با مشکل مواجه نشود. به همین دلیل هزینه های تعمیر و نگهداری چیلر آبی بیشتر از چیلر هوا خنک بیشتر می باشد.

در صورت عدم دسترسی به منابع آزاد آبی برای تامین آب چیلر آبی باید از یک برج خنک کننده استفاده نمود. در برج های خنک کننده حدود 5 الی 10 درصد از آب در گردش تبخیر می شود و نیاز به جایگزینی دارد به همین دلیل چیلر های آبی علاوه بر برق، آب نیز مصرف می نمایند.

شما می توانید برای بررسی قیمت چیلر های مختلف در مدل ها و ظرفیت های متنوع به صفحه قیمت چیلر مراجعه نمایید.

چیلر ساختمان مسکونی هوا خنک

هزینه چیلرهای خانگی

هزینه چیلرهای خانگی با توجه به مصرف انرژی که دارند کاملا مقرون به صرفه می باشند و تنها قیمت اولیه خرید آنها نسبت به سایر تجهیزات برودتی کمی بیشتر می باشد که راندمان بالا و مصرف پایین انرژی این هزینه را طی یک سال جبران می نماید. به همین دلیل هزینه اولیه چیلرهای خانگی تاثیر چندانی بر روی انتخاب مشتریان ندارد و با توجه به هزینه های بالای انرژی استفاده از سایر تجهیزات برودتی پر مصرف توجیه اقتصادی ندارد.

بهترین چیلر خانگی

معرفی چیلر به عنوان بهترین چیلر خانگی نیاز به بررسی های مختلفی دارد و شما باید برای خرید چیلر برای منزل مسکونی این معیار ها را بررسی نمایید که در ادامه به آنها می پردازیم.

در انتخاب چیلر برای منزل مسکونی باید به مواردی چون راندمان، طول عمر، ظرفیت نامی و واقعی و مصرف انرژی چیلر دقت نمایید که مصرف انرژی، راندمان و ظرفیت نامی چیلر بر اساس مشخصات ارائه شدن توسط کارخانه قابل بررسی می باشد. ولی عواملی چون طول عمر و ظرفیت واقعی به راحتی قابل اندازه گیری نمی باشد.

برای بررسی این عوامل باید از یک متخصص کمک بخواهید تا برای شما این کار را انجام بدهد که بر اساس نوع کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، شیرآلات و تجهیزات کنترلی می توان به کیفیت چیلر پی برد که نشان دهنده طول عمر مفید دستگاه می باشد. همچنین با بررسی این موارد می توان ظرفیت واقعی چیلر را بر اساس منطقه مورد استفاده به درستی محاسبه نمود.

انتخاب بهترین چیلر برای منزل مسکونی

یکی از بهترین چیلر های موجود در بازار ایران که کیفیت ساخت بالایی دارد چیلر نیک می باشد. این کمپانی ارائه دهنده انواع چیلرهای آبی و هوایی مسکونی می باشد و شما می توانید چیلر مناسب با ظرفیت مورد نظر خود را با خیالی آسوده خریداری نمایید.

مصرف برق چیلر خانگی

خرید چیلر برای منزل مسکونی کمک شایانی به کاهش هزینه برق ساختمان می نماید. این دستگاه مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و راندمان و عملکرد بسیار خوبی دارد. هر چیلر بر اساس ظرفیت، راندمان و شرایط آب و هوایی منطقه مصرف انرژی متفاوتی دارد. که در برخی شرایط مصرف انرژی چیلر نسبت به کولر های گازی تا 1/5 کمتر می باشد. به همین دلیل انتخاب چیلر برای منزل مسکونی باعث کاهش هزینه های برق منازل می شود.

راهنمای خرید چیلر ساختمان مسکونی

چیلر مرکزی باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش هزینه اولیه خرید دستگاه می شود. این نوع چیلر ها توانایی تامین بار برودت مورد نیاز کل ساختمان را بر عهده دارند و از آن به صورت اشتراکی استفاده می شود و در صورت بروز مشکل هزینه های تعمیر و نگهداری آن به صورت یکسان بین واحدها تقسیم می شود.

اما مینی چیلر ها به صورت انفرادی استفاده می شوند و هزینه انرژی مصرفی و استهلاک دستگاه تنها بر اساس مصرف شما لحاظ می شود. بسیاری از افراد از مینی چیلر برای منزل مسکونی استفاده می نمایند تا راحتی بیشتری داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مینی چیلر ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت مینی چیلر مراجعه نمایید.

چیلر برای ویلا

استفاده از چیلر برای ویلا مزیت های فراوانی دارد که این مزایا را به طور کلی در بالاتر توضیح دادیم. چیلرها به دلیل راندمان بالا و امکان تولید آنها در ظرفیت بالا می تواند حجم وسیعی از محیط را خنک نماید و از آن می توان به عنوان سیستم تهویه مطبوع ویلاها استفاده نمود.

با استفاده از این دستگاه در ساخت ویلا راحتی و رفاه بیشتری برای ساکنین ایجاد می شود که خود باعث افزایش ارزش ویلا و ساختمان شما می شود. به همین دلیل امروزه پیشنهاد می شود که از این دستگاه به عنوان سیستم تهویه مطبوع در انواع ساختمان ها و ویلاها استفاده شود.

 

قیمت چیلر مسکونی

در خرید چیلر برای منزل مسکونی قیمت عامل تاثیر گذار می باشد که بر اساس ظرفیت، نوع، کیفیت، برند قطعات چیلر و تجهیزات جانبی استفاده شده در چیلر قیمت مشخص می شود. تنوع قیمتی در یک مدل چیلر با ظرفیت یکسان با توجه به ریز موارد دیگری که در اینجا ذکر شد مشخص می شود. برای خرید این محصول باید این جزئیات مهم را بررسی نمایید به این دلیل که در عملکرد صحیح دستگاه و افزایش عمر مفید چیلر برای منزل مسکونی شما تاثیر گذار می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاهی در مورد “چیلر برای منزل مسکونی | ویلا

  1. آواتار سهیل سهیل گفت:

    سلام خسته نباشید
    یه سوال داشتم از خدممتون می خواستم بدونم که چیلر برای منزل مسکونی 200 متری باید چند تن تبرید باشه ؟
    بیزحمت بفرمایی بهترین چیلر برای ساختمان مسکونی چه برندی هستش ؟

    1. آواتار مدیر سایت مدیر سایت گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      انتخاب چیلر برای منزل مسکونی باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه شما و چند معیار دیگر انجام شود ولی به صورت کلی می توان گفت که ظرفیت دستگاه شما باید حدود 8 تن تبرید باشد تا نیاز شما را کاملا پوشش دهد.
      پیشنهاد ما برای خرید چیلر برای منزل مسکونی برند نیک می باشد به این دلیل که کیفیت ساخت بالایی دارد و همچنین ظرفیت نامی آن به ظرفیت واقعی آن نزدیک می باشد.

  2. آواتار تکنسین چیلر تکنسین چیلر گفت:

    مطلب بسیار مفیدی بود و بنده برای انتخاب چیلر آپارتمانی از مقاله شما استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *