سردخانه

قیمت سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی

سردخانه کانکسی نوعی سردخانه در ابعاد کوچک می باشد که بر اساس نیاز در ابعاد و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و در اینجا قصد داریم شما را با این سازه کاربردی آشنا نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع سردخانه های کانکسی می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت سردخانه کانکسی و دریافت مشاوره تخصصی رایگان برای انتخاب سردخانه مناسب با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

سردخانه کانکسی چیست ؟

سردخانه کانکسی مانند دیگر سردخانه ها جهت نگهداری محصولات غذایی به صورت تازه و منجمد استفاده می شود این نوع سردخانه ابعاد کوچکی دارد و قابل حمل می باشد به همین دلیل می توان در مکان هایی که نیاز به سردخانه دائمی نمی باشد از آنها استفاده نمایید.

این نوع سردخانه بر روی یک چارچوب فلزی نصب می شود و اتاق سردخانه و مدار سرمایشی آن به صورت یکپارچه در کنار هم می باشند و امکان جابجایی آن با جرثقیل و تریلی امکان پذیر می باشد.

سردخانه کانکسی 1 تن

انواع سردخانه کانکسی

سردخانه های کانکسی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند تا طیف گسترده ای از نیاز ها را برآورده نماید که در ادامه به آنها اشاره می نماییم.

سردخانه کانکسی زیر صفر

سردخانه کانکسی زیر صفر جهت نگهداری محصولات غذایی به صورت منجمد می باشد این نوع سردخانه ها معمولا دمایی بین 0 الی 18- درجه سانتی گراد دارند که بر اساس نیاز و درخواست مشتری قابل تغییر می باشد و می توان دمای آن را تا 40- درجه سانتی گراد کاهش داد.

سردخانه کانکسی بالای صفر

سردخان کانکسی بالای صفر جهت نگهداری محصولات به صورت تازه می باشد و این نوع از کانکس سردخانه ها دارای رنج دمایی 0 الی 18 درجه سانتی گراد می باشند و در ابعاد و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

سردخانه کانکسی تک منظوره و دو منظوره

سردخانه های کانکسی تک منظوره تنها به صورت بالای صفری و یا زیر صفری طراحی و تولید می شوند ولی سردخانه کانکسی دو منظوره با استفاده از یک دیوار فضای سردخانه را به دو بخش تقسیم می نماید و کانکس سردخانه بالای صفری در کنار کانکس سردخانه زیر صفری اجرا می شود و برای هر کدام از این سردخانه ها مدار سرمایشی مجزایی تعبیه می شود.

سردخانه کانکسی متحرک

کانکس سردخانه متحرک بر روی وسایل نقلیه مختلف نصب می شود و از آن برای جابجایی محصولات مختلف مانند مواد غذایی و دارو استفاده می شود این نوع سردخانه نیز به صورت زیر صفر و بالای صفر طراحی و اجرا می شود و امکان تولید آن در ابعاد مختلف برای وسایل نقلیه مختلف مانند وانت، نیسان، خاور و غیره امکان پذیر می باشد.

سردخانه کانکسی ثابت

سردخانه کانکسی ثابت یا کانکس سردخانه برای استفاده در مکان های خاصی می باشد که استقرار در این محل دائمی نمی باشد و می توان این نوع سردخانه را پس از اتمام کار به محل دیگری منتقل نمود این نوع سردخانه ها دارای شاسی یکپارچه و محکمی می باشند که می توان آن را با استفاده از جرثقیل و یا لیفتراک بلند و با استفاده از تریلی آن را جابجا نمود و در محل مورد نظر قرار داد.

قیمت سردخانه کانکسی دسته دوم

کاربرد سردخانه کانکسی

از سردخانه کانکسی می توان در مکان های مختلفی استفاده نمود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم.

از کانکس سردخانه در رستوران ها جهت نگهداری حجم بالای مواد غذایی استفاده می شود.

سردخانه کانکسی کاربرد بسیار خوبی در پروژه های مختلف دارد که پس از اتمام می توان سردخانه را جابجا نمود.

از این نوع سردخانه جهت نگهداری دارو در داروخانه ها و مناطق خاص استفاده می شود.

استفاده از سردخانه کانکسی بر روی کشتی ها و شناور ها برای جابجایی بار یا نگهداری محصولات غذایی مورد نیاز

 

ابعاد سردخانه کانکسی

سردخانه های کانکسی را در ابعاد و اندازه های مختلفی بر اساس نیاز کارفرما طراحی و اجرا می نمایند ابعاد این کانکس سردخانه معمولا در عرض و ارتفاع 2.4 متر می باشد و در طول های 2 الی 6 متری تولید می شوند.

سردخانه های کانکسی قابل حمل که بر روی خودرو ها نصب می شوند بر اساس ابعاد خودرو طراحی و اجرا می شوند.

اجزای تشکیل دهنده سردخانه کانکسی

سردخانه های کانکسی همانند دیگر سردخانه ها دارای دو قسمت اصلی بدنه و مدار سرمایشی می باشند که در ادامه هر کدام را توضیح می دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عوامل تاثیر گذار در هزینه ساخت سردخانه ها مختلف به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه هزینه ساخت سردخانه مراجعه نمایید.

مدار سرمایشی سردخانه کانکسی

مدار سرمایشی این سردخانه دارای قطعات و تجهیزات مختلفی می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم.

کمپرسور

کمپرسور کانکس سردخانه مهمترین قسمت هر سردخانه می باشد این دستگاه موتور سیکل تبرید می باشد و مبرد را در سیکل تبرید به گردش در می آورد. این دستگاه در مدل های مختلفی چون اسکرو، اسکرال و پیستونی تولید می شود و برترین برندهای موجود در بازار عبارتند از بیتزر آلمان، دانفوس دانمارک، کوپلند آمریکا و دورین ایتالیا که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

کندانسور

کندانسور کانکس سردخانه نیز از دیگر قطعات مهم سردخانه می باشد که در کنار کمپرسور نصب می شود معمولا در ساخت سردخانه های کانکسی از کندانسور های هوایی در ظرفیت مناسب استفاده می شود. کندانسور استفاده شده در ساخت سردخانه بر اساس شرایط اقلیمی محل استفاده می تواند از نوع ساده یا گلدن فین باشد که کندانسور گلدن فین در شرایط اقلیمی سخت مانند مناطق نزدیک دریا طول عمر بیشتری دارند.

برای ساخت سردخانه های کانکسی مورد استفاده در صنایع دریایی باید از کندانسور گلدن فین استفاده نمود.

 

اواپراتور

اواپراتور کانکس سردخانه دستگاه اصلی دیگری می باشد که درون سردخانه نصب می شود و وظیفه جذب گرمای درون سردخانه و کاهش دما را بر عهده دارد این دستگاه بر اساس ظرفیت و نوع سردخانه انتخاب می شود.

تابلو برق

تابلو برق قسمت مهم دیگری از سردخانه کانکسی می باشد که به ما امکان کنترل و مدیریت سردخانه را می دهد با استفاده از تابلو برق می توان دمای سردخانه را تنظم و در صورت بروز مشکل از آن اطلاع یابیم.

بدنه سردخانه کانکسی

سردخانه های کانکسی به دلیل نیاز به جابجایی باید بدنه محکم و قوی داشته باشند تا بر اثر جابجایی دچار مشکل نشوند این سردخانه ها از یک شاسی قوی و یکپارچه تشکیل شده است که بر روی آن ساندویچ پانل نصب می شود.

در ساخت شاسی سردخانه کانکسی محل مناسبی برای قلاب و یا چنگک فراهم می شود تا بتوان با استفاده از جرثقیل آن را به راحتی جابجا نمود.

در ساخت بدنه این نوع سردخانه از ساندویچ پانل با ضخامت های مختلفی استفاده می شود و بر اساس دمای سردخانه می توان از پانل های 8 الی 15 سانتی متری با دانسیته 40 در ساخت آن استفاده نمود.

قیمت سردخانه کانکسی

قیمت سردخانه کانکسی

قیمت سردخانه کانکسی بر اساس ظرفیت و نوع آن متفاوت می باشد و شما می توانید برای مشخص نمودن سردخانه و انتخاب آن از مشاوره فنی رایگان کارشناسان ما بهره ببرید و پس از مشخص شدن سردخانه مورد نیاز قیمت آن را برای شما محاسبه و اعلام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه سردخانه مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت سردخانه کانکسی
  1. آواتار هادی اسماعیلی هادی اسماعیلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، من می خواهم یک کانکس اداری بخرم و چند تا سوال قبل خرید دارم که اگه پاسخ بدید ممنون میشم
    1. طول عمر و ماندگاری کانکس به چه صورته ؟
    2. آیا کانکس را بعد نصب می توان جدا کرد و به جای دیگر انتقال داد؟
    3. آیا کانکس های خریداری شده ضد زلزه هستند؟
    4. آیا این کانکس های اداری دارای عایق صوتی و حرارتی می باشند؟
    5. ابعاد یک کانکس چقدر است ؟
    6. چه مدتی طول میکشد تا کانکس های پیش ساخته تولید شوند؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، وقتتون بخیر درخصوص سوالات پرسیده شده قبل خرید کانکس اداری به ترتیب پاسخ می گویم.
      1. طول عمر کانکس:
      کانکس ها دارای عمر بالایی دارند و به وطر معمول 50 سال می توان از انها استفاده کرد.
      لازم به ذکر که طریقه نگه داری از کانکس در این طول عمر موثر است ، به طور مثال کانکسی که در معرض برف و باد و باران شدیدی قرار می گیرد نسبت به کانکسی که در هوای مطلوب قرار داده شده طول عمر کمتری دارد.
      2. امکان انتقال و جداسازی کانکس
      باید بگویم که بله قابلیت حمل و نقل کانکس یکی از مزایای خرید کانکس می باشد.
      همچنین به راحتی می توانید کانکس را جدا کرده و به محل دیگری انتقال دهید.
      3. مقاومت در برابر زلزله
      کانکس ها توانایی تحمل حداکثر 7 ریشتر زلزله را دارند ولی باز هم قبل نصب کانکس در شهر مورد نظر خود درباره این ویژگی با کارشناسان مشورت کنید.
      4. عایق صوتی و حرارتی درکانکس ؟
      کانکس های ساخته شده نیک ، دارای عایق صوتی وحرارتی هستند.
      5. ابعاد کانکس؟
      کانکس ها با هر ابعاد سفارشی قابل ساخت هستند.
      6. زمان تولید و ساخت کانکس؟
      مدت زمان لازم برای تولید یک کانکس در شرایط عادی یک هفته است و در صورت سفارش با ابعاد مد نظر مشتری ممکن است این زمان ممکن است به دو هفته و نهایتا یک ماه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *