چیلر

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک بر اساس معیار های مختلفی مشخص می شود که در اینجا قصد داریم شما را با این معیار ها آشنا نماییم و سپس چیلر دستگاه تزریق پلاستیک مناسب شما را با بهترین قیمت اعلام نماییم.

صنایع برودتی نوری ارائه دهنده انواع چیلر می باشد و برای شما مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب و آشنایی با انواع چیلر ها فراهم آورده است شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیکخنک کننده دستگاه تزریق پلاستیک چیست ؟

عملیات کاهش دما یا خنک سازی بخش های مختلف دستگاه تزریق پلاستیک توسط چیلر انجام می شود چیلر ها توانایی تولید آب خنک در مقیاس زیادی را دارند که از این آب سرد می توان برای سرد نمودن محصولات تولیدی استفاده نمود.

آب خنک تولید شده در سیکل تبرید چیلر به بخش های مورد نیاز دستگاه تزریق پلاستیک منتقل می شود و گرمای این بخش ها را جذب می نماید و سپس به اواپراتور چیلر باز میگردد و عملیات دفع حرارت را انجام می دهد و مجدد خنک و اماده استفاده مجدد می شود.

چیلر های مورد استفاده در کنار دستگاه های تزریق پلاستیک معمولا از نوع تراکمی می باشند و در ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید می شوند.

خرید چیلر دستگاه تزریق پلاستیک با کیفیت و مناسب سبب عملکرد صحیح دستگاه تزریق پلاستیک شما می شود که سبب افزایش عمر مفید و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه می شود.

این نوع چیلرها معمولا دارای سیکل تبرید تراکمی می باشند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه محصول چیلر تراکمی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک : ظرفیت

مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک ظرفیت آن می باشد ظرفیت چیلر بر اساس حجم آب خنک تولیدی، میزان دمای آب خروجی چیلر و دمای آب برگشتی از دستگاه تزریق پلاستیک مشخص می شود که معمولا بر اساس این 3 فاکتور ظرفیت چیلر را محاسبه می نمایند.

با افزایش ظرفیت چیلر میزان بار برودتی تولیدی چیلر افزایش می یابد و می تواند آب خنک بیشتری تولید نماید اگر چندین دستگاه تزریق پلاستیک در کنار یکدیگر کار می کنند می توان از یک چیلر مرکزی با ظرفیت بالا جهت کاهش دما استفاده نمود که قیمت مناسب تری نسبت به تهیه چندین چیلر دارد.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک : نوع چیلر

چیلرهای تراکمی در سیکل تبرید خود از 3 بخش مهم کندانسور، اواپراتور و از همه مهمتر کمپرسور تشکیل شده اند که در این سیکل عملیات جذب گرمای آب در قسمت اواپراتور و عملیات دفع حرارت در قسمت کندانسور انجام می شود.

چیلرهای تراکمی را به دو صورت هوا خنک و آب خنک طراحی و تولید می نمایند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرهای صنعتی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر صنعتی مراجعه نمایید.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک هوا خنک

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک هوا خنک در مقایسه با نمونه آبی در ظرفیت یکسان کمی بیشتر می باشد و دلیل آن هم استفاده از کندانسور هوایی در ساختار آن می باشد در این نوع چیلرها عملیات دفع حرارت با استفاده از هوای محیط در قسمت کندانسور انجام می شود.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیکچیلر های هوا خنک استهلاک پایینی دارند به همین دلیل بسیار پر طرفدار می باشند این نوع چیلر ها در همه مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف راندمان خوبی دارند به جز مناطق گرم و خشک که سبب کاهش راندمان این دستگاه می شود و پیشنهاد می شود که در این مناطق از چیلر آب خنک استفاده شود.

یکی از پر کاربردترین چیلرهای مورد استفاده در کنار دستگاه های تزریق پلاستیک، مینی چیلر ها می باشند و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه مینی چیلر تراکمی هوا خنک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک آب خنک

چیلر آب خنک مجهز به کندانسور آبی می باشد و برای کاهش دمای گاز مبرد از آب استفاده می نماید به همین دلیل راندمان بالاتری نسبت به چیلر هوایی دارد که سبب کاهش هزینه برق مصرفی دستگاه می شود و همچنین قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک آب خنک در مقایسه با نمونه هوایی کمی کمتر می باشد.

نکته مهمی که در رابطه با دستگاه چیلر آب خنک باید بدانید این موضوع می باشد که این دستگاه علاوه بر برق نیاز به منبع تامین آب برای کندانسور خود دارد که در نتیجه باید از تجهیزات جانبی مانند برج خنک کننده یا منابع آزاد آبی برای تامین آب کندانسور استفاده نماییم.

به دلیل گردش دائمی آب در قسمت کندانسور چیلر آب خنک این بخش رسوب میگیرد و برای جلوگیری از افت راندمان کندانسور و چیلر باید این قسمت را به صورت منظم شستشو و سرویس نمود به همین دلیل هزینه های تعمیر و نگهداری چیلر آب خنک بیشتر از چیلر هوایی می باشد.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک : تجهیزات چیلر

در ساخت چیلر از تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده می شود که در ادامه به بررسی دقیق این موارد می پردازیم.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک : کمپرسور

برند و نوع کمپرسور در ظرفیت یکسان تاثیر بسزایی در قیمت چیلر دارد استفاده از برندهای با کیفیت مانند بیتزر، کوپلند، دانفوس و دورین در ساختار چیلر سبب افزایش ضریب اطمینان چیلر می شود هرچند که سبب افزایش قیمت اولیه چیلر می شود اما به دلیل هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و طول عمر بالایی که دارد توجیه اقتصادی دارد.

شما می توانید برای بررسی قیمت چیلر های مختلف و استعلام بهترین قیمت آن به صفحه قیمت چیلر هوا خنک مراجعه نمایید.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک : کندانسور

تاثیر نوع کندانسور در قیمت چیلر را در قسمت انواع چیلر تراکمی به شما دادیم اما هر مدل کندانسور باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد به این معنی که در ساختار آن از آلیاژهای مناسبی استفاده شده باشد و همچنین تکنولوژی ساخت بالایی داشته باشد.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک : اواپراتور

در ساختار چیلر دستگاه تزریق پلاستیک از اواپراتور های آبی پوسته و لوله یا صفحه ای استفاده می شود که هر کدام از این اواپراتور ها باید طراحی دقیق و مهندسی شده ای داشته باشند و همچنین از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساختار آن استفاده شده باشد.

قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک : شیرآلات و کنترل جات

شیرآلات و کنترل جات استفاده شده در ساختار چیلر به دلیل اختلاف قیمت زیادی که بین برندهای مختلف وجود دارد تاثیر بسزایی دارد استفاده از شیرآلات و قطعات برندهای معروف و با کیفیت مانند دانفوس و کستل سبب افزایش ضریب اطمینان دستگاه می شود از سوی دیگر در ساختار چیلر باید تمامی قطعات و شیرآلات لازم جهت استفاده ایمن و سرویس دستگاه وجود داشته باشد که متاسفانه برخی تولید کنندگان در این زمینه کوتاهی می نمایند.

خرید چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

پس از مطالعه کامل این مقاله و آشنایی با عوامل تاثیر گذار در قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک می توانید چیلرهای مختلف را بررسی نمایید و قیمت آنها را مقایسه نمایید و سپس خرید چیلر دستگاه تزریق پلاستیک خود را با خیالی آسوده و مطمئن انجام دهید.

برای استعلام دقیق قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا قیمت چیلر به همراه مشخصات فنی دقیق آن را به شما اعلام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیلرها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول چیلر مراجعه نمایید.

دیدگاهی در مورد “قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

  1. آواتار نادری نادری گفت:

    سلام ، قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک را برای کشور افغانستان می خوام ، لطفا قیمت دستگاه بعلاوه هزینه ارسال را اعلام کنید.

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، برای گرفتن قیمت چیلر دستگاه تزریق پلاستیک با همکاران من در سایت نیک نوری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *