فروش آنلاین : 09127444461
051-36654030

هزینه ساخت سردخانه

قبل شروع اجرای سردخانه برآورد هزینه ساخت سردخانه بسیار مهم است، زیرا اگر قیمت سردخانه به درستی محاسبه نشود هزینه های غیر ضروری را شامل حال ما می کند، کسانی که به فکر خرید سردخانه هستند، ابتدا درباره هزینه و قیمت نهایی سردخانه پرس و جو می کنند تا بدانند چه مقدار سرمایه ای برای خرید سردخانه لازم است، در این مقاله هزینه ساخت سردخانه زیر صفر ( قیمت سردخانه 3 تنی الی 120 تنی) و قیمت خرید سردخانه بالای صفر( قیمت سردخانه 7.5 تنی الی 250 تنی ) را بیان شده، تا بتوانید قیمت خرید سردخانه ارزان و با کیفیت را مشاهده کنید.

برای برآورد قیمت سردخانه باید عوامل زیادی را بررسی کنیم که از مهمترین عامل تاثیر گذار در هزینه احداث سردخانه ظرفیت و قیمت تجهیزات سردخانه می باشد، محاسبه قیمت سردخانه صنعتی و مشاوره خرید سردخانه باید با دقت و دانش کافی انجام شود تا اجرای این پروژه با مشکلات مالی مواجه نشود.

هزینه ساخت سردخانه
ساخت انواع سردخانه تضمین قیمت ساخت سردخانه گارانتی معتبر اجرای سردخانه در سراسر داخل و خارج کشور
ساخت انواع سردخانه تضمین قیمت ساخت سردخانه گارانتی معتبر اجرای سردخانه در سراسر داخل و خارج کشور

مشاوره رایگان + استعلام هزینه ساخت سردخانه : 0912744446105136654030

محاسبه قیمت سردخانه زیر صفر

سردخانه های زیر صفر جهت نگهداری مواد غذایی یا دیگر محصولات به صورت منجمد می باشد، دمای این سردخانه های معمولا بین 12- تا 40- درجه سانتی گراد می باشد، که با توجه به محصول و دمای مورد نیاز طراحی می شوند.

 هزینه ساخت سردخانه زیر صفر در ابعاد و شرایط یکسان نسبت به سردخانه بالای صفر بیشتر می باشد به این دلیل که به تجهیزات با توان بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم دما را به میزان مورد نیاز خود کاهش دهیم.

قبل خرید سردخانه بالای صفر ابتدا باید نوع سردخانه را مشخصی کنید.

سردخانه های زیر صفر دارای قیمت های متفاوتی هستند به طور مثال قیمت سردخانه گوشت و مرغ با هزینه ساخت سردخانه بستنی یا قیمت سردخانه ماهی متفاوت است، علاوه بر کارایی، حجم سردخانه ها در برآورد قیمت سردخانه بسیار مهم است. 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه های زیر صفر می توانید به صفحه احداث سردخانه زیر صفر مراجعه نمایید.

جدول برآورد هزینه انواع سردخانه 1402

در این مقاله قیمت ساخت پر کاربرد ترین سردخانه های پایین صفر و سردخانه بالای صفر را شرح داده ایم، این قیمت ها در تاریخ 1402/05/01 آپدیت شده اند.

قیمت سردخانه 3 الی 10 تنی زیر صفر

در جدول زیر قیمت سردخانه 3 تنی زیر صفر ( که با قیمت خرید سردخانه 3 تنی گوشت، قیمت فروش سردخانه 3 تنی مرغ و قیمت فروش سردخانه 3 تنی ماهی برابر است) و قیمت خرید سردخانه 5 تنی زیر صفر ( که این محاسبه برای قیمت سردخانه 5 تنی گوشت، هزینه ساخت سردخانه 5 تنی مرغ و قیمت سردخانه 5 تنی ماهی نیز می باشد) و هزینه ساخت سردخانه 10 تنی زیر صفر ( که این محاسبه برای قیمت سردخانه 10 تنی گوشت، هزینه ساخت سردخانه 10 تنی مرغ و قیمت سردخانه 10 تنی ماهی نیز می باشد) را مشاهده می کنید.

فهرست محتوا
قیمت سردخانه 3 الی 10 تنی زیر صفر

هزینه راه اندازی سردخانه 15 الی 40 تنی زیر صفر

قیمت سردخانه 15 الی 40 تنی زیر صفر

هزینه راه اندازی سردخانه 50 الی 120 تنی زیر صفر

قیمت سردخانه 50 الی 120 تنی زیر صفر

خرید سردخانه بالای صفر

سردخانه بالای صفر را می توان به دو صورت فریونی و آمونیاکی طراحی و تولید نمود و معمولا سردخانه آمونیاکی را در ابعاد بسیار بزرگ طراحی و تولید می نمایند به این دلیل که هزینه ساخت سردخانه آمونیاکی در ابعاد کوچک توجیه اقتصادی ندارد و بهتر است که برای اجرای سردخانه های کوچک مدل فریونی ساخته شود.

خرید سردخانه بالای صفر باید بر اساس نوع محصول انجام شود به عنوان مثال برای خرید سردخانه میوه باید نوع میوه مورد نگهداری در سردخانه مشخص شود یا اگر قصد راه اندازی سردخانه صنعتی با سالن های متفاوت را دارید باید سالن های خود را دسته بندی نمایید تا بتوان شرایط مورد نیاز برای نگهداری هر محصول را فراهم آورد.

در اجرای سردخانه بالای صفر علاوه بر دما، معیار هایی چون رطوبت، نور، تهویه، میزان گاز های محیط و جریان هوا کنترل می شود که در قیمت سردخانه بالای صفر تاثیر گذار می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه های بالای صفر می توانید به صفحه سردخانه بالای صفر مراجعه نمایید.

محاسبه قیمت سردخانه بالای صفر

هزینه ساخت سردخانه بالای صفر بر اساس تجهیزات و ابعاد آن متفاوت می باشد معمولا سردخانه های بالای صفر دارای قیمت های متفاوتی هستند، به طور مثال قیمت سردخانه  سبزیجات و میوه، با هزینه ساخت سردخانه لبنیات، سردخانه گل و سردخانه خشکبار یکی نیست.

در جداول ذیل قیمت سردخانه های بالای صفر (سردخانه 7.5 الی 250 تنی ) را با توجه به ابعاد، قطعات و تجهیزات مناسب تا تاریخ 1402/05/01 محاسبه کرده ایم. 

هزینه راه اندازی سردخانه 7.5 الی 15 تنی بالای صفر

قیمت سردخانه 7.5 الی 15 تنی بالای صفر

قیمت سردخانه 20 الی 80 تنی بالای صفر

قیمت سردخانه 20 الی 80 تنی بالای صفر

قیمت سردخانه 100 الی 250 تنی بالای صفر

قیمت سردخانه 100 الی 250 تنی بالای صفر

انواع سردخانه بر اساس گاز مبرد 

سردخانه ها بر اساس گاز مبرد استفاده شده به فریونی و آمونیاکی تقسیم می شوند.

  • سردخانه فریونی 
    • سردخانه فریونی بالای صفر
    • سردخانه فریونی زیر صفر
  • سردخانه آمونیاکی 
    • سردخانه آمونیاکی بالای صفر
    • سردخانه آمونیاکی زیر صفر

هزینه ساخت سردخانه فریونی

هزینه احداث سردخانه فریونی با افزایش ابعاد و حجم آن افزایش پیدا میکند و به همین دلیل سردخانه های کوچک را از نوع فریونی می سازند به این دلیل که هزینه مناسبی نسبت به نوع آمونیاکی دارد. در سردخانه های فریونی می توان از اواپراتور و کندانسور های مسی استفاده نمود که دارای راندمان بالایی می باشند و قیمت تمام شده نسبت به کندانسور های استیل کمتر می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت و خرید سردخانه ها می توانید به مقاله نصب سردخانه مراجعه نمایید.

هزینه ساخت سردخانه آمونیاکی

هزینه اجرای سردخانه های آمونیاکی به دلیل گران قیمت بودن تجهیزات آن نسبت به مدل فریونی بالاتر می باشد اما وقتی در ابعاد بسیار وسیع و بزرگ به احداث سرخانه آمونیاکی می پردازیم هزینه آن مشابه سردخانه فریونی می باشد و تفاوت چندانی ندارد و نکته ای که در کاهش هزینه های سردخانه آمونیاکی تاثیر گذار هست قیمت گاز آمونیاک می باشد که در مقایسه با گاز فریون ارزان تر می باشد.

هزینه ساخت سردخانه آمونیاکی
واحد تبرید آمونیاکی
هزینه ساخت سردخانه فریونی
واحد تبرید فریونی

خرید تجهیزات سردخانه ؛ ساندویچ پنل 

در طراحی سردخانه های زیر علاوه بر استفاده از تجهیزات برودتی قوی باید سالن ها کاملا عایق باشند تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. با افزایش اختلاف دمای داخل و خارج سردخانه ضریب انتقال حرارت افزایش می یابد و باید با استفاده از ساندویچ پانل با ضخامت و دانسیته مناسب سازه را طراحی نمود و تمامی درزها را با فوم درجه یک مسدود و عایق نمود.

فروش انواع سردخانه

فروش سردخانه باید همراه با ارائه اطلاعات کامل در زمینه نوع سردخانه و تجهیزات آن باشد. صنایع برودتی نوری فورش سردخانه ها در ابعاد و ظرفیت های مختلف را بر اساس نیاز مشتریان اجرا می نماید و در ادامه به برخی از مدل های این نوع سردخانه می پردازیم.

هزینه ساخت سردخانه 200 تنی

سردخانه 200 تنی را باید به صورت فریونی طراحی و پیاده سازی نماییم و اگر بخواهیم به صورت آمونیاکی آن را اجرا نماییم هزینه ساخت آن بسیار افزایش می یابد. هزینه ساخت سردخانه 200 تنی بر اساس معیار هایی چون شرایط آب هوایی منطقه (گرمسیر، سردسیر و معتدل) و دمای سردخانه ( بالای صفر یا زیر صفر ) مشخص می شود.

هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی

راه اندازی سردخانه 1000 تنی هم بهتر است به صورت فریونی انجام شود و برای محاسبه قیمت سردخانه 1000 تنی باید شرایط آب و هوایی و دمای آن را مشخص نمایید تا کارشناسان بر اساس این اطلاعت هزینه ساخت سردخانه شما را برآورد نمایند.

هزینه ساخت سردخانه 3000 تنی

سردخانه 3000 تنی را می توان به دو صورت فریونی و آمونیاکی اجرا نمود و هزینه ساخت هر کدام بر اساس معیار های دیگری چون شرایط آب و هوایی منطقه و دمای سردخانه ( بالای صفر / زیر صفر ) مشخص می شود.

هزینه ساخت سردخانه 5000 تنی

سردخانه 5000 تنی را بهتر است که به صورت آمونیاکی پیاده سازی نمایید چون سردخانه های آمونیاکی راندمان بالا و هزینه های تعمیر و نگهداری پایینی دارند به همین دلیل برای سردخانه های بزرگ مناسب می باشند.

جهت اطلاع از هزینه ساخت سردخانه 5000 تنی خود می توانید اطلاعات اولیه و پایه مربوط به راه اندازی سردخانه را به کارشناسان ما بدهید تا هزینه ساخت سردخانه شما را برآورد نمایند.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه احداث سردخانه ها به صفحه مشاوره احداث سردخانه مراجعه نمایید.

عوامل تاثیر گذار در هزینه ساخت سردخانه

در ادامه به برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت سردخانه می پردازیم.

برای محاسبه هزینه ساخت سردخانه اطلاعات فوق را به ما ارائه دهید :
1.ابعاد سردخانه

کوچیک - متوسط - بزرگ

2.دمای اتاق

سردخانه زیر صفر یا بالای صفر

3.محصولات

دما و حجم محصولات ورودی

4.موتور سردخانه

برند و توان کمپرسور

5.برند تجهیزات سرمایشی

برند انتخابی

6.ساندویچ پانل

ضخامت و نوع ساندویچ پانل

7.درب سردخانه

اندازه و نوع درب

8.تابلو برق

تعداد و برند قطعات

9.برند شیرآلات

دانفوس و کستل

10.نصب سردخانه

سردخانه شما آماده نصب است

11.تحویل سردخانه

نصب سردخانه در محل شما

نوع سردخانه در هزینه احداث سردخانه

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم تجهیزات سردخانه آمونیاکی گران تر از سردخانه فریونی می باشد که باید برای توجیه پذیر بودن پروژه بر اساس ابعاد تصمیم گیری نماییم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه های صنعتی به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه سردخانه صنعتی مراجعه نمایید.

تاثیر دمای سردخانه در هزینه احداث سردخانه

برای کاهش دمای سردخانه نیاز به تجهیزات برودتی می باشد که هرچه نیاز به دمای پایین تری داشته باشند باید از تجهیزات برودتی قوی تری استفاده کنیم به همین دلیل هزینه احداث سردخانه های زیر صفر در مقایسه با سردخانه بالای صفر بیشتر می باشد و هرچه تجهیزات برودتی قوی تر باشند قیمت بالاتری دارند البته یکسری تجهیزات در این نوع سردخانه ها ثابت می باشد و بیشترین تفاوت در قیمت کمپرسور، اواپراتور، کندانسور و ساندویچ پانل ها می باشد.

شرایط اقلیمی مکان و هزینه احداث سردخانه

شرایط آب و هوایی منطقه بر روی انتخاب تجهیزات تاثیر گذار می باشد معمولا آب و هوای مناطق را به سه دسته گرمسیر، معتدل و سردسیر دسته بندی می کنند و بر اساس آن محاسبات انتخاب تجهیزات را انجام می دهند ولی برای دقیق تر بودن محاسبات می توان اطلاعات دقیق شرایط آب و هوای در گرمترین ماه های سال بدست آورد و دقیقا بر همین اساس محاسبات را انجام داد.

تاثیر ابعاد سردخانه در محاسبه قیمت سردخانه

از مهمترین عوامل تاثیرگذار در محاسبه قیمت سردخانه ابعاد آن می باشد که با توجه به زمینی که در اختیار داریم باید مشخص کنیم سردخانه چند تنی نیاز داریم.

سردخانه ها را می توان در ابعاد مختلف طراحی و پیاده سازی نمود برای استفاده حداکثری از مساحت زمین خود باید نقشه دقیقی برای شما طراحی شود و پس از گرفتن تاییده ها و مجوز های لازم پیاده سازی سردخانه را آغاز نمایید

پس از آماده شدن نقشه سردخانه امکان محاسبه قیمت سردخانه وجود دارد و شما می توانید قبل از شروع پروژه بودجه آن را برآورد نمایید.

برای استفاده بهینه از مساحت سردخانه می توان تجهیزات برودتی را بر روی سقف سوله و یا بالای راه رو زیر سقف قرار داد تا از فضای پایین برای نگهداری مواد غذایی استفاده شود و همچنین با افزایش ارتفاع، حجم سردخانه افزایش می یابد و می توان محصولات بیشتری در آن نگهداری نمود.

محصول مورد نگهداری 

برخی از محصولات نیاز به شرایط خاصی دارند و این شرایط خاصی باعث می شود که تجهیزات متفاوت باشند به عنوان مثال در برخی سردخانه ها نباید جریان باد شدید باشد به همین دلیل باید از اواپراتورهای بزرگتر با فن های دور پایین استفاده شود و یا در برخی سردخانه ها باید رطوبت محیط بالا باشد به همین دلیل باید اواپراتور با فاصله فین زیاد و اختلاف دمای کم استفاده کنیم که هزینه ساخت سردخانه را افزایش می دهد.

یکی از محصولاتی که نیاز به نگهداری در سردخانه دارند میوه ها می باشند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه ساخت آن به صفحه قیمت سردخانه میوه مراجعه نمایید.

شیرآلات و تجهیزات کنترلی سردخانه

جهت محاسبه قیمت سردخانه باید مشخص شود که چه تجهیزات و شیرآلاتی لازم داریم که قبل از این مرحله ابتدا باید نقشه سردخانه را آماده کرده باشیم تا جزئیات کار مشخص شود.

این تجهیزات جهت انتقال سیالات در بخش های مختلف سیستم استفاده می شود. باز و بسته شدن مسیر روغن، گاز مبرد و مشخص کردن جهت حرکت سیالات در مدار استفاده می شود. اهمیت بالای این تجهیزات در افزایش ایمنی و دقت سیستم های برودتی حائز اهمیت می باشد.

جهت آشنایی با تمامی تجهیزات سردخانه به شما پیشنهاد میکنیم که به صفحه تجهیزات سردخانه مراجعه نمایید.

تعداد سالن سردخانه :

با افزایش تعداد سالن های سردخانه نیاز به ساندویچ پانل، درب سردخانه، اواپراتور و دیگر تجهیزات افزایش می یابد به همین دلیل هزینه ساخت سردخانه افزایش می یابد.

برند قطعات :

برند قطعات مورد استفاده در هزینه ساخت سردخانه بسیار تاثیر گذار می باشد استفاده از قطعات برندهای اروپایی اطمینان خاطر بالایی به ما می دهند که سردخانه همیشه در بهترین حالت خود کار می کند اما برای کاهش هزینه ها می توان از قطعات با برندهای چینی استفاده نمود که البته کیفیت آن در حد تجهیزات اروپایی نمی باشد.

میزان عایق بندی :

استفاده از ساندویچ پانل های ضخیم تر باعث می شود میزان مصرف انرژی سردخانه کاهش یابد و همچنین مقاومت سازه افزایش یابد با کاهش مصرف انرژی دوره بازگشت سرمایه کاهش می یابد.

ساندویچ پانل

از ساندویچ پانل جهت ساخت سازه سردخانه استفاده می شود این مصالح ساختمانی مدرن در مدل های مختلفی تولید می شوند هزینه خرید ساندویچ پانل بین یک سوم تا یک چهارم کل هزینه ساخت سردخانه می باشد و در محاسبه قیمت سردخانه تاثیر بسزایی دارد.

ساندویچ پانل سردخانه معمولا از دو لایه ورق که دربین آنها یک عایق از جنس پلی یورتان قرار میگیرد تشکیل شده است.

در قیمت ساندویچ پانل جنس ورق های استفاده شده که میتواند آلومینیوم یا ورق گالوانیزه باشد و همچنین قطر ساندویچ پانل که معمولا از 3 سانت تا 20 سانت است تاثیرگذار می باشد.

پس متوجه می شویم که در محاسبه قیمت سردخانه باید قیمت ساندویچ پانل سردخانه را هم در نظر گرفت البته در شرایطی می توان با عایق بندی بیشتر و کمی سرمایه گذاری بیشتر در مصرف انرژی خود صرفه جویی کنیم.

جهت استعلام ساندویچ پانل سقفی به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه قیمت ساندویچ پانل سقفی مراجعه نمایید.

اثرات زیست محیطی :

همانطور که می دانیم گاز های فریون و آمونیاک اثرات زیست محیطی دارند. که با پیشرفت تکنولوژی نسل های جدیدتری از گاز های فریون تولید شده اند که این اثرات زیست محیطی به شدت کاهش یافته است ولی نکته ای که وجود دارد قیمت این گازهای نسل جدید بالاتر از گاز های قدیمی می باشد و برای کاهش اثرات زیست محیطی، هزینه ساخت سردخانه افزایش می یابد. که البته خرید سردخانه با اثرات زیست محیطی پایین ارزش بالایی دارد چون این مخاطرات زیست محیطی غیر قابل بازگشت می باشند.

کندانسور و اواپراتور سردخانه

تجهیزات دیگری که در محاسبه قیمت سردخانه باید لحاظ شود کندانسور و اواپراتور می باشد کندانسور و اواپراتور در سردخانه وظیفه تبادل حرارت را بر عهده دارند. به این صورت که اواپراتور مایع مبرد را در چرخه تبدیل به گاز میکند و وظیفه سرد کردن محیط و هوا را دارد و از سمت دیگر کندانسور گاز را به مایع تبدیل میکند که برای این کار گرما را از گاز میگیرد و به محیط اطراف که می تواند هوا یا مایع باشد منتقل کند.

کندانسور و اواپراتور را می توان به دو گروه هوایی و آبی دسته بندی نمود که در ساخت سرخانه ها باید از اواپراتور هوایی استفاده نمود. ولی کندانسور را می توان از نوع هوایی یا آبی انتخاب نمود که قیمت تمام شده کندانسور های آبی نسبت به مدل هوایی کمتر می باشد و همچنین راندمان بالاتری دارند. اما هزینه تعمیر و نگهداری آنها بالا می باشد و از سمت دیگر کندانسور های هوایی به دلیل فن های قوی که بر روی آن نصب می شود مصرف انرژی بالاتری داشته و قیمت تمام شده آن افزایش یافته است.

این دو دستگاه انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع سردخانه و محاسبات انجام شده انتخاب می شوند.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد این دو دستگاه می توانید به صفحه کندانسور و اواپراتور مراجعه نمایید.

قیمت تجهیزات سردخانه
کمپرسور سردخانه

کمپرسور سردخانه

در یک سردخانه کمپرسور نقش قلب سیستم را ایفا می کند و انتخاب و خرید آن باید با دقت بالایی انجام شود همچنین می توان گفت تاثیر بسزایی هم در محاسبه قیمت سردخانه دارد.

کمپرسور در سیستم های برودتی تراکمی وظیفه فشرده سازی و گردش گاز در مدار را بر عهده دارد کمپرسور ها در مدل های مختلفی چون پیستونی، اسکرو و اسکرال تولید می شوند که شیوه فشرده سازی هر کدام متفاوت می باشد.

این موتورها با توجه به نوع عملکرد، مدل های مختلفی دارند که هر کدام مزایا خاص خود را دارند که با توجه به سیستم سردخانه و محاسبات انجام شده یک مدل از آنها را انتخاب میکنیم.

 

صنایع برودتی نوری در اجرای سردخانه از برترین برندهای کمپرسور اروپایی استفاده میکند. شاید هزینه آن نسبت به برندهای چینی و غیره فرق داشته باشد اما نباید فراموش کرد که کمپرسور قلب سیستم برودتی شما می باشد و باید در انتخاب آن حساس باشید.

کندانسور و کمپرسور سردخانه بر روی یک یونیت نصب می شوند که به آن کندانسینگ یونیت می گویند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه  کندانسینگ یونیت سردخانه  مراجعه نمایید.

تابلو برق سردخانه

تابلو برق سردخانه را می توان به عنوان حساس ترین قسمت در نظر گرفت چرا که کنترل وضعیت فعالیت کندانسور، اواپراتور، کمپرسور و دمای اتاق از طریق تابلو برق انجام میگیرد و در خرید سردخانه باید انتخاب تابلو برق را جدی گرفت.

تابلو برق سردخانه شامل فیوز و کلید، کنتاکتور و کلید حرارتی، ترموستات و تایمر، نشانگرها، هشدارها و غیره می باشد.

در هنگام محاسبه قیمت سردخانه تابلو برق هم متناسب با سردخانه طراحی می شود و قیمت آن وابسته به سردخانه و امکانات مورد نظر ما می باشد.

برای آشنایی بیشتر می توانید به صفحه تابلو برق سردخانه مراجعه نمایید.

خرید سردخانه دست دوم

جهت خرید سردخانه دست دوم که شامل یونیت کامل کندانسور و کمپرسور، اواپراتور و ساندویچ پانل دیگر تجهیزات می باشد می توانید با کارشناسان فنی برودتی نوری در ارتباط باشید تا دستگاه های موجود را به شما معرفی نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سردخانه ها می توانید به صفحه سردخانه مراجعه نمایید.

سوالات متداول
محاسبه قیمت سردخانه به چه صورت است ؟

محاسبه قیمت سردخانه به موارد زیادی از جمله ، نوع سردخانه ( سردخانه براساس دما ، مبرد، ظرفیت، حجم، کاربرد )، تجهیزات سردخانه بستگی دارد.

خرید سردخانه دست دوم به صرفه است یا خیر ؟

 برای خرید سردخانه دست دوم باید ببینیم سردخانه چه میزان خرابی و کارکرد دارد .

همچنین قیمت داده شده برای سردخانه دست دوم  را بررسی کنیم و سپس در صورت سالم بودن تجهیزات سردخانه ، بله خرید آن به صرفه است. 

خرید سردخانه برای چه کسانی مناسب است ؟

سردخانه مکانی سرد برای نگه داری مواد فاسد شدنی مثل میوه گوشت و غیره است، بیشتر تولید کنندگان و عرضه کنندگان انبوه نیاز به خرید سردخانه دارند.

دیدگاهی در مورد “هزینه ساخت سردخانه
  1. آواتار مجید گودرزی مجید گودرزی گفت:

    با سلام
    در حال اجرای سردخانه بالای صفر در منطقه اراک هستم

  2. آواتار سیاوش یوسفی سیاوش یوسفی گفت:

    سلام خسته نباشید
    لطفا محاسبه قیمت سردخانه بالای صفر حدود 4000 تن ظرفیت را برای من انجام می دهید.
    متشکرم

    1. آواتار امین محمد قلم دست ( مدیر سایت ) امین محمد قلم دست ( مدیر سایت ) گفت:

      سلام و درود خدمت شما جناب یوسفی
      همانطور که در مقاله بالا توضیح دادیم محاسبه قیمت سردخانه به عوامل مختلفی بستگی دارد و تنها بر اساس نوع و ظرفیت نمی توان قیمت دقیقی اعلام نمود. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای استعلام دقیق قیمت سردخانه خود با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
      در محاسبه قیمت سردخانه به صورت خلاصه باید موارد زیر رو مشخص نمایید.
      شرایط دمایی منطقه
      برند تجهیزات
      سیستم کنترل و مدیریت
      نوع سردخانه (فریونی یا آمونیاکی)
      محصول مورد نگهداری
      دمای ورود محصول و دمای مورد نظر
      ابعاد زمین
      ظرفیت
      تعداد سالن
      و …

  3. آواتار اکبری اکبری گفت:

    قیمت سردخانه گوشت برای 9 تن گوشت چقدره ؟میشه همزمان مرغ و گوشت و ماهی نگه داشت یا نه ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام وقتتون بخیر قیمت سردخانه 9 تنی گوشت حدودا 267 تا 316 میلیون تومان می باشد که باید قبل خرید سردخانه گوشت از کارشناسان مجدد استعلام گرفته شود.
      و بله می توان در سردخانه گوشت مرغ و ماهی را نیز نگهداری کرد.

  4. آواتار بهروز نیک اندیش بهروز نیک اندیش گفت:

    وقت بخیر ، هزینه ساخت سردخانه 5 تن در استان تهران چقدر میشه ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، هزینه ساخت سردخانه 5 تنی حدودا 196 الی 236 میلیون تومان می شود. که حتما قبل خرید سردخانه 5 تنی باید با کارشناسان ما جهت استعلام قیمت روز تماس بگیرید.

  5. آواتار نفیسی نفیسی گفت:

    سلام هزینه ساخت سردخانه 20000 تن در مشهد چقدره ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی در مشهد بستگی به محل احداث سردخانه ، برند و ظرفیت تجهیزات سردخانه شامل ، برند کندانسور، برند اواپراتور ، کمپرسور و… دارد .
      پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برای محاسبه هزینه ساخت سردخانه 20000 تنی در مشهد شما را راهنمایی کنند .

  6. آواتار حسین خدادای حسین خدادای گفت:

    سلام قیمت سردخانه بالای صفر برای 1000000 تن چجوری محاسبه میشه؟ خراسان رضوی هستیم؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام برای راه اندازی سردخانه 1000000 تن باید محل احداث ، نوع تجهیزاتی که می خواهید استفاده کنید را مشخص کنید سپس قیمت نهایی اعلام میشود ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

  7. آواتار رزمخواه رزمخواه گفت:

    سلام روز بخیر
    من قصد خرید سردخانه در افغانستان با ظرفیت 4 هزار تن برای نگهداری می خواهم لطفا قیمت سردخانه در افغانستان با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما گفتم را اعلام نمایید. تشکر

    1. آواتار قلم دست ( مدیر سایت ) قلم دست ( مدیر سایت ) گفت:

      سلام و درود خدمت شما
      ما محاسبه هزینه ساخت سردخانه در افغانستان را با توجه به نیاز شما انجام می دهیم ولی برای اعلام قیمت سردخانه در افغانستان نیاز به اطلاعات بیشتری داریم. شما می توانید برای استعلام دقیق هزینه احداث سردخانه سردخانه در افغانستان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
      عواملی چون نوع محصول، دمای محیط سردخانه، شرایط آب و هوایی منطقه و سایر نیاز ها و شرایط محیط شما در قیمت سردخانه در افغانستان تاثیر گذار می باشد.
      ما سردخانه های متعددی در افغانستان اجرا نمودیم و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرکت ما و کیفیت پروژه های اجرایی از کارشناسان ما درخواست نمایید تا نزدیک ترین سردخانه را در شهر شما معرفی و مراحل بازدید از پروژه را در افغانستان برای شما فراهم آورند.

  8. آواتار میثم میثم گفت:

    سلام هزینه ساخت سردخانه فریونی کمتر است یا هزینه ساخت سردخانه آمونیاکی ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      با سلام هزینه ساخت سردخانه بستگی زیادی به ظرفیت و ابعاد سردخانه دارد ، به طور کلی هزینه ساخت سردخانه فریونی برای سردخانه های کوچک و متوسط به صرفه تر است.

  9. آواتار محمد جواد جوادی محمد جواد جوادی گفت:

    سلام هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی چقدر میشه ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام برای محاسبه هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی ابتدا باید بدانیم که شما احداث چه نوعی از سردخانه 1000 تنی را مد نظر دارید. به طور مثال هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی بالای صفر با سردخانه 1000 تنی زیر صفر متفاوت است. زیرا برای راه اندازی سردخانه بالای صفر و زیر صفردر مجوزها ، مواد قابل نگه داری و تجهیزات سردخانه و دیگر موارد تفاوت هایی وجود دارد.
      علاوه بر دمای سردخانه نوع سردخانه آمونیاکی یا فریونی بر هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی موثر است .البته که سردخانه 1000 تنی جز سردخانه هایی است که معمولا با گاز فریون ساخته می شود زیرا سردخانه ای کوچک است.
      شما می توانید برای دریافت دقیق هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی با کارشناسان ما تماس بگیرید و سپس کارشناسان صنایع برودتی نیک نوری با توجه به هزینه زمین برای سردخانه، هزینه مجوز ها، هزینه تجهیزات و دیگر موارد می توانند یک فرم پیشنهاد مالی و فنی را بنام هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی را به شما ارائه کنند.

  10. آواتار فیض الله فیض الله گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، برای احداث یک سردخانه راهنمایی می خواستم ، هزینه ساخت سردخانه 5000 تنی در تاجیکستان به چه صورت است ؟ آیا شما در این کشور هم خدمات سردخانه را ارائه می کنید؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، برای محاسبه دقیق هزینه ساخت سردخانه 5000 تنی در تاجیکستان باید به موارد زیادی توجه کرد .
      که از مهم ترین ان ها می توانیم به هزینه خرید زمین سردخانه، طراحی و اجرای تجهیزات سردخانه اشاره کنیم.
      بله ما راه اندازی سردخانه در تاجیکستان را هم انجام می دهیم ، پیشنهاد می شود با کارشناسان سایت برودتی نیک تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره شوید .

  11. آواتار آرش شیرازی آرش شیرازی گفت:

    سلام هزینه ساخت سردخانه کوچک در شیراز چقدر میشه ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ، موارد زیادی دربرآورد هزینه ساخت سردخانه کوچک در شیراز از جمله، هزینه زمین سردخانه ، نوع سردخانه و هزینه تجهیزات سردخانه و دیگر موارد حائز اهمیت هستند.
      پیشنهاد می کنم جهت مشاوره رایگان درباره هزینه سردخانه کوچک با کارشناسان ما در نیک نوری ارتباط بگیرید.

  12. آواتار نیما مسیحا نیما مسیحا گفت:

    سلام هزینه احداث سردخانه 1000 تنی کنترل اتمسفر به چه صورت است ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام ،برای هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی باید با کارشناسان ما تماس بگیرید و دما و محل احداث سردخانه و. .. را بگویید تا همکاران ما در بخش فروش برای شما فاکتور صادر کنند.

  13. آواتار نعمت‌زاده نعمت‌زاده گفت:

    سلام محاسبه قیمت سردخانه 10 تنی در کشورهای همسایه مانند تاجیکستان به چه صورت است؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام محاسبه قیمت سردخانه در تاجیکستان هم مانند ایران است و لازم است شرایط دقیق سردخانه بررسی شود تا قیمت سردخانه در تاجیکستان انجام شود.
      با تماس با همکاران ما در بخش فروش و ارائه اطلاعات کامل، همکاران ما می توانند محاسبه قیمت سردخانه مد نظر شما را انجام داده و برایتان ارسال کنند.

  14. آواتار ایمان راد ایمان راد گفت:

    سلام ، هزینه ساخت سردخانه خرما در ایران به جه صورت است ؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام هزینه ساخت سردخانه خرما بستگی زیادی به ظرفیت سردخانه، بار برودتی و نوع تجهیزات سردخانه دارد .
      می توانید جهت آشنایی نحوئه برآورد هزینه ساخت سردخانه خرما به مقاله سردخانه خرما مراجعه کنید.

  15. آواتار هامون هامون گفت:

    سلام آیا نوع سیستم خنک‌کننده (مانند فریون، گازهای مختلف و …) در هزینه ساخت سردخانه تأثیر دارد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام بله، نوع گاز خنک‌کننده مصرفی (مثل R404A، R134A و …) و سیستم تبرید مورد استفاده می‌تواند بر روی هزینه ساخت سردخانه و عملکرد کلی سیستم تأثیر بگذارد.

  16. آواتار حامدی حامدی گفت:

    سلام، چگونه می‌توان قیمت سردخانه زیر صفر را محاسبه کرد؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، برای محاسبه قیمت سردخانه زیر صفر، چند مؤلفه بسیار مهم و تعیین‌کننده وجود دارد. در اینجا به مواردی که در تخمین هزینه ساخت یک سردخانه زیر صفر تأثیرگذار هستند، اشاره می‌شود:
      نوع سردخانه:
      محصولات گوشتی: بر اساس نوع گوشت (گوساله، گوسفند، مرغ و …) و نیاز به دمای نگهداری، قیمت ساخت سردخانه تغییر می‌کند.
      محصولات ماهی: نوع ماهی و دمای نگهداری آن تأثیرگذار است.
      بستنی یا محصولات دیگر: هر دسته محصول نیازمند شرایط دمایی خاصی است.
      حجم و ظرفیت:
      سردخانه 3، 5 یا 10 تنی: حجم سردخانه بستگی به نوع و حجم محصولاتی که در آن نگهداری می‌شوند تأثیرگذار است.
      تجهیزات:
      سیستم خنک‌کننده و فریزر: نوع و کیفیت تجهیزات تعیین‌کننده هزینه است.
      سیستم کنترل دما: استفاده از سیستم‌های هوشمند کنترل دما نقش مهمی در قیمت دارد.
      ساختار ساختمان:
      عایق‌ها و جداکننده‌ها: کیفیت و نوع عایق‌ها و جداکننده‌ها تأثیرگذار است.
      سازه‌ها و بناها: استفاده از سازه‌ها و مواد با کیفیت به هزینه اضافه می‌کند.
      هزینه نصب و ساخت:
      نیروهای کاری: هزینه نیروهای کاری برای نصب تجهیزات و ساختار ساختمان مهم است.
      نگهداری و سرویس:
      هزینه نگهداری دوره‌ای: پشتیبانی و نگهداری تجهیزات و سازه‌ها نقش مهمی در هزینه کل دارد.
      شرایط محل ساخت:
      شرایط آب و هوایی: موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند.

  17. آواتار خاطره خاطره گفت:

    سلام ،برای هزینه سردخانه کانکسی زیرصفرکمتراز۵تن چه قیمتیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه ساخت سردخانه افغانستان تاجیکستان عراق مشهد تهران شیراز رشت اصفهان کیش قشم چابهار بندر عباس اهواز جیرفت دزفول زاهدان کرمان
لیست شهر
سبد خرید