مقالات

خدمات صنایع برودتی نوری

خدمات صنایع برودتی نوری

مجموعه برودتی نوری در زمینه ساخت و تعمیر انواع سیستم ها و تاسیسات برودتی شامل ساخت انواع سردخانه زیر صفر و سردخانه بالای صفر ، سردخانه فریونی، سردخانه آمونیاکی، تونل انجماد ،آیس بانک، انواع چیلر های صنعتی و خانگی ،تهویه مطبوع در کل کشور فعالیت دارد که بخش های مختلف این فعالیت ها را در ادامه شرح می دهیم.

خدمات صنایع برودتی نوری ساخت سردخانه

از خدمات صنایع برودتی نوری می توان به ساخت انواع سردخانه زیر صفر و سردخانه بالا صفر در متراژهای مختلف اشاره نمود.

مراحل ساخت سردخانه از برآورد اولیه هزینه ساخت تا انجام محاسبات و ساخت تمامی بخش های سردخانه را به صورت کامل تیم حرفه و با تجربه ما انجام می دهند و به صورت مستقیم با بهترین قیمت تمام کارها را برای شما انجام می دهیم.

در ساخت سردخانه از بهترین تجهیزات دنیا استفاده میکنیم تا شما دغدغه ای برای نگهداری مواد غذایی نداشته باشید.

با استفاده از کمپرسور و دیگر تجهیزات از برترین برندهای اروپایی مثل بیتزر، دورین و دانفوس و همچنین ساخت سازه با استفاده از بهترین ساندویچ پانل ها و درب سردخانه ، مجموعه ای بی نقص برای شما طراحی میکنیم.

جهت استعلام قیمت سردخانه همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

خدمات صنایع برودتی نوری ساخت چیلر صنعتی و خانگی

از دیگر خدمات صنایع برودتی نوری ساخت انواع چیلر آبی و چیلر هوایی می باشد که برای استفاده در صنایع مختلف و تهویه هوا ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد.

ما با بهره گیری از نیرو کار متخصص و تجهیزات روز دنیا برای شما دستگاهی مطابق با نیاز و کاربرد شما می سازیم.

تمامی محاسبات به صورت دقیق و مراحل ساخت با دقت بالا انجام می شود و پس از ساخت تمامی تجهیزات به صورت دقیقی تست می شوند.

تجهیزات و قطعات اصلی استفاده شده در چیلر ها از برترین برندهای اروپایی می باشد و شما می توانید با خیال راحت از انها استفاده نمایید.

جهت استعلام قیمت چیلر همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

ساخت آیس بانک

از دیگر تجهیزات برودتی که ساخت آن جزو خدمات صنایع برودتی نوری می باشد آیس بانک ها می باشند و برای شما آیس بانک طبق نیاز و ابعاد شما را می سازیم.

آیس بانک دارای کاربرد های متفاوتی می باشند و شما پس از اینکه نیاز خود را کامل به ما اعلام نمودید محاسبات لازم را انجام می دهیم و پس از طراحی اولیه ساخت و اجرا آن را شروع میکنیم.

تجهیزات به کار رفته در این سازه ها از بهترین تجهیزات روز دنیا می باشد و دارای کیفیت بالایی می باشد.

جهت استعلام قیمت آیس بانک همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تونل انجماد

ساخت و تجهیز انواع تونل های انجماد در ابعاد و دماهای مختلف از خدمات صنایع برودتی نوری می باشد که شما می توانید درخواست خود را به ما اعلام نمایید و بقیه مراحل کار را به ما بسپارید تا برای شما دستگاهی با بهترین کیفیت و دقت طراحی و تولید نماییم.

جهت استعلام قیمت تونل انجماد همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تجهیزات برودتی 

شما می توانید انواع تجهیزات برودتی و قطعات را از ما بخواهید و همچنین طراحی و ساخت کندانسور، اواپراتور، برج خنک کننده و کولر های صنعتی را به ما بسپارید.

خدمات صنایع برودتی نوری شامل تمامی تجهیزات برودتی می باشد و طیف وسیع و کاملی از این صنعت را پوشش می دهیم.

شما می توانید ساخت انواع کندانسور شامل تبخیری، آب خنک، هوا خنک و غیره را طبق ظرفیت مورد نظر خود به ما بسپارید و توقع بالاترین سطح کیفیت را داشته باشید.

همچنین از خدمات صنایع برودتی نوری ساخت انواع اواپراتور مناسب برای قرار گیری در انواع سازه ها و حالت های مختلف براساس نحوه کار کرد را دارا می باشد.

ساخت برج های خنک کننده طبق ظرفیت مورد نیاز شما از جمله خدمات صنایع برودتی نوری می باشد که بر اساس نیاز شما طراحی و تولید می شوند.

برای سیستم های تهویه مطبوع که از کولر صنعتی استفاده می شود ما این دستگاه را هم تولید و طراحی میکنیم تا تمامی نیاز های برودتی شما مشتریان را فراهم آوریم.

از دیگر خدمات صنایع برودتی نوری تنظیم کردن کمپرسور ها و دیگر تجهیزات برودتی می باشد که شما می توانید تمامی این فعالیت ها را از تیم با تجریه ما بخواهید.

ما برای رفاه حال شما مشتریان گرامی مشاوره رایگان برای انتخاب و انجام تمامی پروژه های برودتی در نظر گرفتیم و شما می توانید از طریق گزینه مشاوره رایگان در بالا صفحه فرم درخواست خود را تکمیل نمایید همچنین می توانید از طریق تماس با شماره های پایین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

1 نظر در “خدمات صنایع برودتی نوری
  1. آواتار عصمتی عصمتی گفت:

    سلام، چه خدماتی توسط صنایع برودتی نوری در زمینه ساخت سردخانه ارائه می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *