ساندویچ پانل

قیمت کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل محصولی بسیار کاربردی می باشد که به دلیل ویژگی هایی که دارد استفاده از آن در مکان های مختلف رواج پیدا کرده است و قیمت کانکس ساندویچ پانل بر اساس مدل و ابعاد متفاوت می باشد و در اینجا قصد داریم شما را با مدل های مختلف کانکس ساندویچ پانل آشنا نماییم تا شما بتوانید محصولی مطابق با نیاز خود تهیه نمایید. در ادامه توضیح مختصری در رابطه با این کانکس به شما ارائه می دهیم.

صنایع برودتی نیک نوری ارائه دهنده انواع کانکس ساندویچ پانل می باشد و شما می توانید برای استعلام بهترین قیمت کانس ساندویچ پانل و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با شماره 09127444461 تماس بگیرید و یا از طریق گفتکوی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید.

کانکس ساندویچ پانل چیست ؟

کانکس ساندویچ پانل اتاقک هایی با ابعاد کوچک می باشند که معمولا به صورت قابل حمل طراحی و تولید می شوند این کانکس ها دارای اسکلت آهنی محکمی می باشند و تیر آهن ها به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل شده اند و با استفاده از ساندویچ پانل سقف، دیوار و کف آن را می پوشانند.

قیمت کانکس ساندویچ پانل

در ساخت این سازه های قابل حمل باید از اتصال بخش های مختلف به یکدیگر اطمینان کامل داشته باشیم که به همین منطور ساندویچ پانل ها به یکدیگر و اسکلت کاملا محکم متصل می شوند و یک سازه یکپارچه را تشکیل می دهند و بر اثر جابجایی دچار مشکل نمی شوند.

کانکس ساندویچ پانل قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد و این سازه کاملا ضد آب و رطوبت می باشد و به دلیل استفاده از ساندویچ پانل در ساختار آن عایق قوی حرارت و صوت می باشد به همین دلیل می توان از آن در مناطق گرم و یا در مناطق با آلودگی صوتی بالا استفاده نمود.

ویژگی های کانکس ساندویچ پانل :

  • عایق قوی صوت و گرما
  • ضد رطوبت و آب
  • کاملا بهداشتی و عدم امکان رشد باکتری و قارچ در داخل بدنه آن
  • قابل شستشو
  • عایق الکتریسیته
  • قابل حمل آسان
  • سبک و مقاوم
  • مقاوم در برابر زلزله
  • طراحی به صورت ضد حریق
  • زیبایی ظاهری و تنوع رنگی بالا

قیمت انواع کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل را می توان بر اساس نیاز در مدل های مختلفی طراحی نمود و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز را در آن تعبیه نمود و قیمت کانکس ساندویچ پانل نیز بر اساس طراحی و ابعاد آن متفاوت می باشد که در ادامه به برخی از مدل های این سازه اشاره می نماییم.

کانکس ساندویچ پانل مسکونی

قیمت کانکس ساندویچ پانل نگهبانی

ساده ترین مدل کانکس ساندویچ پانل، کانکس نگهبانی می باشد که به صورت گسترده از استفاده می شود و می توان گفت که اولین مدل کانکس ساندویچ پانل می باشد که طراحی و تولید شد و سپس بر اساس آن دیگر مدل ها تولید شدند.

کانکس های نگهبانی در ابعاد مختلفی طراحی می شوند و می توان بر روی آنها تجهیزات رفاهی متنوعی را نصب نمود و این نوع کانکس ها معمولا در هر 4 طرف آن دارای پنجره می باشد تا به محیط اطراف کاملا اشراف داشته باشیم و در برخی از مدل ها سرویس بهداشتی نیز تعبیه شده است.

قیمت کانکس ساندویچ پانل نگهبانی جزو ارزان قیمت ترین مدل ها می باشد به این دلیل که بسیار ساده می باشند و معمولا در ابعاد کوچکی طراحی می شوند.

کانکس ساندویچ پانل نگهبانی

قیمت کانکس ساندویچ پانل اداری

کانکس ساندویچ پانل اداری را می توان به صورت ساده تا بسیار لاکچری طراحی نمود و مانند یک دفتر کار بسیار شیک آن را تولید نمود که با توجه به نیاز مشتری تولید می شوند و معمولا مدل های بسیار شیک به صورت سفارشی تولید می شوند این کانکس ها مجهز به اتاق کنفرانس، مدیریت، منشی، ابدارخانه و دیگر بخش های سفارشی می باشد.

در صورتی که نیاز به کانکس اداری با فضای زیاد داشته باشید می توانید آن را به صورت دو طبقه سفارش دهید تا علاوه بر فراهم اوردن فضا مورد نیاز شما، نیاز به زمین بیشتری نداشته باشد و ارتفاع سازه را افزایش داد.

این کانکس ها را می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی کاملی مجهز نمود که در سخت ترین شرایط آب و هوایی دمای محیط داخل آن بسیار مطلوب باشد.

شما می توانید برای بررسی قیمت و مدل های این نوع کانکس به صفحه کانکس ماموت مراجعه نمایید.

کانکس ساندویچ پانل نگهبانی

قیمت کانکس ساندویچ پانل دو طبقه

کانکس های دو طبقه فضای زیادی را فراهم می آورند و حمل این کانکس ها نیز مشکل خاصی ندارد چون به دو صورت دو طبقه مونتاژ شده یا جدا از هم حمل می شوند و می توان از این سازه در مکان هایی که محدودیت فضا داریم استفاده نماییم.

این کانکس ها دارای کاربری های مختلفی می باشد و از آنها برای محل استراحت کارگرها و یا دفتر اداری و مهندسی استفاده می نمایند که بر اساس نیاز قابل طراحی و پیاده سازی می باشد.

قیمت کانکس ساندویچ پانل مسکونی

کانکس ساندویچ پانل مسکونی با امکانات رفاهی کامل در ابعاد بزرگ و کوچیک قابل طراحی و اجرا می باشد از این کانکس می توان برای اسکان موقت نگهبان و از کانکس های مسکونی شیک جهت اسکان مهندسین و متخصصین پروژه استفاده نمود و قسمت های مختلفی چون اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و دیگر بخش ها را پیاده سازی نمود.

قیمت انواع کانکس در گیلان

کانکس ساندویچ پانل به دلیل مقاومت بالای آن در مقابل شرایط جوی کاربری بسیار مناسبی در شهر های شمالی کشور دارد و می توان از آن ها برای اسکان موقت یا دائمی استفاده نمود.

شما می توانید برای سفارش انواع کانکس در گیلان با کارشناسان فنی ما از طریق شماره های درج شده در پایین سایت با ما در ارتباط باشید و بهترین قیمت انواع کانکس در گیلان را از ما بخواهید.

فروش کانکس ساندویچ پانل

در خرید کانکس ساندویچ پانل باید دقت نمایید که کانکس با مواد اولیه مرغوب و به صورت اصولی ساخته شده باشد و همچنین ساختار ظاهری آن بدون ایراد باشد و این کانکس ها باید با استفاده از فوم پلی یورتان و چسب های مخصوص کاملا عایق شده باشند و در ساختار آن از نبشی و ناودانی مناسب جهت نصب بدنه و سقف استفاده شده باشید تا عمر مفید کانکس افزایش یابد به همین دلیل باید این محصول را از مراکز معتبر فروش کانکس ساندویچ پانل تهیه نمایید.

یکی از کاربرد های کانکس ساندویچ پانل نگهداری محصولات غذایی می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه کانکس سردخانه مراجعه نمایید.

کانکس ساندویچ پانل دسته دوم

برای استعلام موجودی کانکس ساندویچ پانل دسته دوم می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا این محصول را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساندویچ پانل ها به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول ساندویچ پانل مراجعه نمایید.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در دو مدل سقفی و دیواری طراحی و تولید می شوند. در ساخت کانکس ساندویچ پانل از پانل دیواری استفاده می نمایند و تمامی قسمت های آن را با استفاده از این نوع پانل که سطح روی آن صاف می باشد طراحی می نمایند.

تفاوت اصلی ساندویچ پانل دیواری با سقفی طراحی ظاهری این دو می باشد که در ساندویچ پانل های سقفی برای افزایش مقاومت ورق بالایی به صورت ذوزنقه ای طراحی و تولید می شود و در مدل های 3 گام یا 5 گام تولید می شود.

ساندویچ پانل دیواری دارای سطحی نسبتا صاف می باشد و در مدل هایی چون کلاسیک، صاف، پیچ مخفی، مینیاتوری و غیره طراحی و تولید می شوند.

سوالات متداول

کانکس ساندویچ  پانل یک ساختمان قابل حمل است که از پانل‌های دو لایه با هسته عایق‌بندی (معمولاً از فوم یا پلی‌یورتان) و لایه‌های خارجی فلزی یا سایر مواد مقاوم تشکیل شده است.

ویژگی‌هایی همچون عایق‌بندی حرارتی و صوتی مناسب، مقاومت در برابر عوامل جوی، قابلیت حمل و نقل آسان، سرعت در نصب و احتمالاً قابلیت تخصیص دوباره در مکان‌های دیگر از جمله ویژگی‌های مهم است.

نصب صحیح، استفاده از روش‌های نصب توصیه شده، مراقبت از عوامل نگهدارنده مانند رطوبت و سایر عوامل محیطی مهم است.

دیدگاهی در مورد “قیمت کانکس ساندویچ پانل
  1. آواتار غیابی غیابی گفت:

    سلام، چه عواملی بر قیمت کانکس ساندویچ پانل تأثیر می‌گذارند؟

    1. آواتار Farzane Azad Farzane Azad گفت:

      سلام، عوامل ذیل بر قیمت کانکس ساندویج پنل موثر هستند :
      ضخامت پانل:

      ضخامت پانل‌های استفاده شده در کانکس تأثیر مستقیم بر عایق‌بندی و سختی ساختار دارد. پانل‌های با ضخامت بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.
      مواد ساخت:
      نوع و کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت کانکس، مانند فولاد و هسته ساندویچ پانل، بر قیمت تأثیر می‌گذارد. مصالح با کیفیت عالی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.
      ابعاد و طراحی:
      ابعاد و طراحی کانکس نیز در قیمت تأثیرگذارند. کانکس‌های بزرگتر و با طراحی‌های پیچیده ممکن است گران‌تر باشند.
      تجهیزات اضافی:
      استفاده از تجهیزات اضافی مانند سیستم‌های گرمایش و سرمایش، پنجره‌ها، درب‌ها و سیستم‌های الکتریکی نیز می‌تواند قیمت را افزایش دهد.
      محل تولید:
      هزینه حمل و نقل و محل تولید نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. کانکس‌های تولید شده در محل‌های دورتر ممکن است هزینه حمل و نقل بالاتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *